Mam pytanie o sklep KQS - proszę o pomoc

Wszystko na temat instalacji oprogramowania KQS.store oraz aktualizacji skryptu do najnowszej wersji. Dowiesz się także co nowego pojawiło się w sklepie KQS oraz znajdziesz pełną listę zmian które weszły w nowej wersji.

Mam pytanie o sklep KQS - proszę o pomoc

przez Sunshine » 2011 maja 26, Cz 20:58

Witam

Chciałbym niedługo założyć firmę oraz sklep internetowy ale jest pewien problem.
Jako że jestem zielony w tym temacie chciałbym podpytać ekspertów jaką wersję sklepu KQS zakupić tak aby móc dodawać do niego produkty, zdjęcia, ceny itd. ale żeby sklep do czasu rozpoczęcia działalności nie był widoczny dla nikogo innego prócz mnie.
Co trzeba zrobić krok po kroku aby tak było.
Chciałbym przygotować sklep pod względem produktów, zdjęć, cen ale uaktywnić go dla innych dopiero za jakiś czas jak już będę miał działalność.
Znam się na mojej branży, cenach, asortymencie, klientach itd. ale jestem zielony pod względem informatycznym itd.
Proszę szacownych ekspertów o podpowiedzi w moim problemie

Z góry dziękuje

Sunshine

Autor tematu
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Mam pytanie o sklep KQS - proszę o pomoc

przez Mariusz » 2011 maja 26, Cz 21:33

Witam,

Przy całkowitej "zieleniowatości" :) najlepiej zlecić instalację i wstępną konfigurację sklepu.
Z drugiej strony nie ma nic lepszego niż nauka.
Nie ma wersji sklepu.

Blokowanie widoczności nie zależy od oprogramowania sklepu a od konfiguracji pliku .htaccess na serwerze.
Oczywiście mówię tu o blokadzie wyszukiwarek, tak aby strona nie była w nich zaindeksowana.
Dla użytkownika będzie ona widoczna (oczywiście jak będzie znał adres www).
Jak zostaną zablokowane roboty wyszukiwarek to i tak nikt oprócz Ciebie tam nie trafi.

Nie da rady inaczej, chyba że na własnym komputerze, ale z tym tym bardziej sobie nie poradzisz.

Pozdrawiam,
Mariusz
Moderator Witryny

przez tofif » 2011 maja 26, Cz 22:00