KQS 4.0

Wszystko na temat instalacji oprogramowania KQS.store oraz aktualizacji skryptu do najnowszej wersji. Dowiesz się także co nowego pojawiło się w sklepie KQS oraz znajdziesz pełną listę zmian które weszły w nowej wersji.

Re: KQS 4.0

przez redvan » 2014 paź 28, Wt 14:24

koltat napisał(a):
lity napisał(a):
koltat napisał(a):- skrócenie nazw klas stylów CSS (konieczna będzie aktualizacja dołączonego arkusza)

Po zakończeniu aktualizacji pojawia się komunikat, aby pobrać plik z nowym arkuszem css.
Pozdrawiam
Paweł


Pawle! sęk w tym, że po zakończeniu aktualizacji nie pojawia się żaden inny komunikat poza standardowym o usunięciu pliku update.php z serwera.
Nadmienię tylko że próbowałem aktualizować już trzy razy i nic - być może spowodowane jest to faktem iż aktualizuje plikiem kqs_4.0_dla_PHP_5.4 a na serwerze mam już wersję PHP_5.5 (nie wiem nie znam się), tak czy siak żadne plik do pobrania się nie ukazuje.

Druga sprawa!
Dlaczego sklep w wyszukiwarce google czyta pierwszą stronę, a nie to co bym chciał np. krótki opis dla wyszukiwarek - dość dziwnie to wygląda na tle mojej konkurecji - acz kolwiek wyjątkowo !
Zobaczcie na załączonym jpg



plik styli powinien też sie zapisac do katalogu tmp o nazwie tymczasowy.css

Co do wyszukiwarki google - wpisz sobie w USTAWIENIA / KONFIGURACJA
w polu :

Pozycjonowanie, czyli znaczniki META
Np. <META name="keywords" content="pierwsze słowo kluczowe, drugie słowo kluczowe, inne słowo kluczowe">

swoje description

czyli :

<meta name="Description" content="Tu wpisz opis zawartości strony" />

Tylko nie oczekuj że w google pojawi się to od razu. Po kilku tygodniach powinno sie pojawic juz Twoje description w google
Avatar użytkownika
Moderator Witryny
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2008 maja 02, Pt 09:19
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: KQS 4.0

przez areczek » 2014 paź 28, Wt 18:25