Support KQS - błąd ?
Posty: 1
|Strona 1 z 1
Support KQS - błąd ?
Witam,
po ponownym zakupie nie można zarejestrować się na stronie support.kqs.pl ponieważ
Czy zatem jest to błąd czy celowe (nie doczytałem...?)
po ponownym zakupie nie można zarejestrować się na stronie support.kqs.pl ponieważ
. Z warunków zakupu nie wynika, że support przysługuje przy 1 zakupie, ale przy każdym.Podany numer NIP jest już zapisany w systemie.
Czy zatem jest to błąd czy celowe (nie doczytałem...?)
- Autor tematu
- Posty: 31
- Dołączył(a): 2010 lut 07, N 20:39
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Posty: 1
|Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość