Support KQS - błąd ?

Wszystko na temat instalacji oprogramowania KQS.store oraz aktualizacji skryptu do najnowszej wersji. Dowiesz się także co nowego pojawiło się w sklepie KQS oraz znajdziesz pełną listę zmian które weszły w nowej wersji.

Support KQS - błąd ?

przez zdzicho » 2010 lut 16, Wt 07:06

Witam,

po ponownym zakupie nie można zarejestrować się na stronie support.kqs.pl ponieważ
Podany numer NIP jest już zapisany w systemie.
. Z warunków zakupu nie wynika, że support przysługuje przy 1 zakupie, ale przy każdym.
Czy zatem jest to błąd czy celowe (nie doczytałem...?)
 
Autor tematu
Posty: 31
Dołączył(a): 2010 lut 07, N 20:39
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron