czy warto stawiac sklep na kqs?

Błędy w oprogramowaniu KQS.store. Autor oprogramowania będzie zapoznawał się ze zgłoszonymi w tym dziale błędami i w przypadku ich potwierdzenia, w miarę swoich możliwości będzie reagował na nie.

W temacie ze zgłaszanym błędem, proszę zaznaczyć której wersji programu on dotyczy. W przypadku, gdyby błąd dotyczył nie ostatniej wersji programu, proszę wcześniej sprawdzić, czy błąd nie został już poprawiony w aktualnej wersji oprogramowania

Re: czy warto stawiac sklep na kqs?

przez redvan » 2010 wrz 17, Pt 13:18

pbas napisał(a):
Tyle w temacie - proponuję nie rozwijać wątku poruszonego przez ernest112, gdyż nic sensownego z tego nie wyniknie.



popieram - az nie chce sie pisać na takie bzdury.

Ze swojej strony dodam, ze dla czesci klientow support w sote lub IAI to najwieksza porazka bo tak jak areczek napisał - na zmiane byle czego czeka sie po 5-6 tygodni ( to opinia moich klientow od ktorych sie dowiedzialem sporo na temat wspolpracy z ludzmi od sote i IAI )
Avatar użytkownika
Moderator Witryny
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2008 maja 02, Pt 09:19
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Poprzednia strona

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
cron