Sklep KQS a Google Chrome
|Strona 1 z 1
Sklep KQS a Google Chrome
Witam
Zauważyłem, że Google Chrome nie radzi sobie ze sklepem KQS - przeglądarka zawiesza się i nie otwiera dużych zdjęć. Pytanie - czy tylko u mnie ?
Pozdrawiam
Zauważyłem, że Google Chrome nie radzi sobie ze sklepem KQS - przeglądarka zawiesza się i nie otwiera dużych zdjęć. Pytanie - czy tylko u mnie ?
Pozdrawiam
- Autor tematu
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: Sklep KQS a Google Chrome
grzechoo napisał(a):...Google Chrome...
To ktoś "to" instaluje ?
Z ciekawości
- Autor tematu
chrome nie jest jeszcze dopracowana ale na szczęście tylko z 1% używa ją jako główną przeglądarkę
Jestem tu po raz pierwszy więc najpierw pozdrowienia dla forumowiczów.
Ja też zauważyłem, a właściwie ktoś zauważył, że nie działa otwieranie zdjęć pod google chrome a przeglądarka się wiesza. Sprawdziłem trochę stron działających na kqs-ie i część z nich ma podobnie a część ten problem rozwiązała. Nie znam się za bardzo ale wydaje mi się, że na niektórych stronach gdzie zdjęcia się otwierają zastosowano Liteboxa, ale na innych otwierają się standardowo w kqs-ie.
Podobny problem występuje pod przeglądarką safari.
Jeśli ktoś może podpowiedzieć jak to rozwiązać to będę wdzięczny. Wprawdzie google chrome jest używany przez niewielką ilość ludzi ale obstawiam, że to się zmieni.
Ja też zauważyłem, a właściwie ktoś zauważył, że nie działa otwieranie zdjęć pod google chrome a przeglądarka się wiesza. Sprawdziłem trochę stron działających na kqs-ie i część z nich ma podobnie a część ten problem rozwiązała. Nie znam się za bardzo ale wydaje mi się, że na niektórych stronach gdzie zdjęcia się otwierają zastosowano Liteboxa, ale na innych otwierają się standardowo w kqs-ie.
Podobny problem występuje pod przeglądarką safari.
Jeśli ktoś może podpowiedzieć jak to rozwiązać to będę wdzięczny. Wprawdzie google chrome jest używany przez niewielką ilość ludzi ale obstawiam, że to się zmieni.