[1.29.1] Brak produktów w koszyku pod IE 7 i IE 8
Posty: 3
|Strona 1 z 1
[1.29.1] Brak produktów w koszyku pod IE 7 i IE 8
Witam.
Co prawda wspomniałem o tym problemie w innym wątku ale wydaje mi się, że tu jest bardziej odpowiednie miejsce. Błąd polega na tym, że pod IE 7 a następnie pod IE 8 podczas dodawania do koszyka produktu koszyk wyświetla się cały czas pusty, natomiast pod FireFox działa bez problemu. Na innym komputerze pod IE 7 działa ale nie wiem jak na jeszcze innych maszynach bo poza problemem na moim sklepie na tym komputerze IE działa bez zarzutu. Co to może być za problem i jak się go ustrzec ?
Wysłałem maila do autora ale jak można się domysleć 0 odzewu.
Mam dwa sklepy KQS i na każdym to samo, prosiłbym o pomoc i sprawdzenie np. na sklepie Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
Pozdrawiam
Jarek
Co prawda wspomniałem o tym problemie w innym wątku ale wydaje mi się, że tu jest bardziej odpowiednie miejsce. Błąd polega na tym, że pod IE 7 a następnie pod IE 8 podczas dodawania do koszyka produktu koszyk wyświetla się cały czas pusty, natomiast pod FireFox działa bez problemu. Na innym komputerze pod IE 7 działa ale nie wiem jak na jeszcze innych maszynach bo poza problemem na moim sklepie na tym komputerze IE działa bez zarzutu. Co to może być za problem i jak się go ustrzec ?
Wysłałem maila do autora ale jak można się domysleć 0 odzewu.
Mam dwa sklepy KQS i na każdym to samo, prosiłbym o pomoc i sprawdzenie np. na sklepie Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
Pozdrawiam
Jarek
- Autor tematu
- Posty: 4
- Dołączył(a): 2008 lip 11, Pt 09:47
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: [1.29.1] Brak produktów w koszyku pod IE 7 i IE 8
Przeglądarka IE8 i FF3.0.10, system Win XP HE ze wszystkimi najświeższymi aktualizacjami dodaje bez problemu.
- Posty: 717
- Dołączył(a): 2008 kwi 24, Cz 13:56
- Lokalizacja: www.szadek.net
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: [1.29.1] Brak produktów w koszyku pod IE 7 i IE 8
fastbit napisał(a):Witam.
Co prawda wspomniałem o tym problemie w innym wątku ale wydaje mi się, że tu jest bardziej odpowiednie miejsce. Błąd polega na tym, że pod IE 7 a następnie pod IE 8 podczas dodawania do koszyka produktu koszyk wyświetla się cały czas pusty, natomiast pod FireFox działa bez problemu. Na innym komputerze pod IE 7 działa ale nie wiem jak na jeszcze innych maszynach bo poza problemem na moim sklepie na tym komputerze IE działa bez zarzutu. Co to może być za problem i jak się go ustrzec ?
Wysłałem maila do autora ale jak można się domysleć 0 odzewu.
Mam dwa sklepy KQS i na każdym to samo, prosiłbym o pomoc i sprawdzenie np. na sklepie Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
Pozdrawiam
Jarek
U mnie Twój sklep działa prawidłowo na IE dlatego myślę że masz jakieś błędy u siebie w systemie lub przeglądarce.
- Moderator Witryny
- Posty: 1698
- Dołączył(a): 2008 maja 05, Pn 16:13
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Posty: 3
|Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości