[1.29.1] Brak produktów w koszyku pod IE 7 i IE 8

Błędy w oprogramowaniu KQS.store. Autor oprogramowania będzie zapoznawał się ze zgłoszonymi w tym dziale błędami i w przypadku ich potwierdzenia, w miarę swoich możliwości będzie reagował na nie.

W temacie ze zgłaszanym błędem, proszę zaznaczyć której wersji programu on dotyczy. W przypadku, gdyby błąd dotyczył nie ostatniej wersji programu, proszę wcześniej sprawdzić, czy błąd nie został już poprawiony w aktualnej wersji oprogramowania

[1.29.1] Brak produktów w koszyku pod IE 7 i IE 8

przez fastbit » 2009 maja 11, Pn 10:58

Witam.

Co prawda wspomniałem o tym problemie w innym wątku ale wydaje mi się, że tu jest bardziej odpowiednie miejsce. Błąd polega na tym, że pod IE 7 a następnie pod IE 8 podczas dodawania do koszyka produktu koszyk wyświetla się cały czas pusty, natomiast pod FireFox działa bez problemu. Na innym komputerze pod IE 7 działa ale nie wiem jak na jeszcze innych maszynach bo poza problemem na moim sklepie na tym komputerze IE działa bez zarzutu. Co to może być za problem i jak się go ustrzec ?
Wysłałem maila do autora ale jak można się domysleć 0 odzewu.

Mam dwa sklepy KQS i na każdym to samo, prosiłbym o pomoc i sprawdzenie np. na sklepie Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się

Pozdrawiam
Jarek
 
Autor tematu
Posty: 4
Dołączył(a): 2008 lip 11, Pt 09:47
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: [1.29.1] Brak produktów w koszyku pod IE 7 i IE 8

przez radek170777 » 2009 maja 11, Pn 11:51

Przeglądarka IE8 i FF3.0.10, system Win XP HE ze wszystkimi najświeższymi aktualizacjami dodaje bez problemu.
 
Posty: 717
Dołączył(a): 2008 kwi 24, Cz 13:56
Lokalizacja: www.szadek.net
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: [1.29.1] Brak produktów w koszyku pod IE 7 i IE 8

przez marpit » 2009 maja 11, Pn 11:53

fastbit napisał(a):Witam.

Co prawda wspomniałem o tym problemie w innym wątku ale wydaje mi się, że tu jest bardziej odpowiednie miejsce. Błąd polega na tym, że pod IE 7 a następnie pod IE 8 podczas dodawania do koszyka produktu koszyk wyświetla się cały czas pusty, natomiast pod FireFox działa bez problemu. Na innym komputerze pod IE 7 działa ale nie wiem jak na jeszcze innych maszynach bo poza problemem na moim sklepie na tym komputerze IE działa bez zarzutu. Co to może być za problem i jak się go ustrzec ?
Wysłałem maila do autora ale jak można się domysleć 0 odzewu.

Mam dwa sklepy KQS i na każdym to samo, prosiłbym o pomoc i sprawdzenie np. na sklepie Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się

Pozdrawiam
Jarek

U mnie Twój sklep działa prawidłowo na IE dlatego myślę że masz jakieś błędy u siebie w systemie lub przeglądarce.
Moderator Witryny
 
Posty: 1698
Dołączył(a): 2008 maja 05, Pn 16:13
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
cron