Brak towaru w koszyku pod I Explorerem

Błędy w oprogramowaniu KQS.store. Autor oprogramowania będzie zapoznawał się ze zgłoszonymi w tym dziale błędami i w przypadku ich potwierdzenia, w miarę swoich możliwości będzie reagował na nie.

W temacie ze zgłaszanym błędem, proszę zaznaczyć której wersji programu on dotyczy. W przypadku, gdyby błąd dotyczył nie ostatniej wersji programu, proszę wcześniej sprawdzić, czy błąd nie został już poprawiony w aktualnej wersji oprogramowania

Brak towaru w koszyku pod I Explorerem

przez formika » 2009 mar 18, Śr 15:59

Jest problem.
Oprogramowanie 1.28.2
Mam ustawione przekierowanie domeny z czesci-moto.pl na motocykl.kqs.pl.

Przy składaniu zamowienia na czesci-moto.pl (wrzucasz towar do koszyka) nic sie w nim nie pojawia ( jest ciagle pusty). Problem jest o tyle dziwny że dzieje sie to tylko pod przeglądarkami IE lub wszelkiego rodzaju nakladkami i tylko pod ta domena Jesli wejdziemy na strone bezpośrednio motocykl.kqs.pl to działa wszytsko ok. Jest to o tyle dziwne że pod firefoxem działa bez problemu z dowolnej domeny ( w tym bezpośrednio z domen ...pl)

Czy ktoś spotkał sie z czymś takim. prosze o podpowiedź jak sobie poradzić z tym problemem.
 
Autor tematu
Posty: 39
Dołączył(a): 2008 lis 30, N 21:42
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Brak towaru w koszyku pod I Explorerem

przez marpit » 2009 mar 18, Śr 16:06

formika napisał(a):Mam ustawione przekierowanie domeny z czesci-moto.pl na motocykl.kqs.pl.

Nie masz ustawionego żadnego przekierowania. wchodząc na Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się powinno Cię przenieść na motocykl.kqs.pl a nic takiego się nie dzieje.

Zastosuj

Kod: Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^czesci-moto.pl(.*) [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.motocykl.kqs.pl/$1 [R=301,L]
Moderator Witryny
 
Posty: 1698
Dołączył(a): 2008 maja 05, Pn 16:13
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Brak towaru w koszyku pod I Explorerem

przez formika » 2009 mar 19, Cz 13:09

Przekierowanie działa. Byc może sprawdzałes to dokładnie w momencie kiedy probowałem zmieniać cos na serwerze. Sprawdz teraz. U mnei działa.
Poza tym napisałes kawałek kodu... swietnie ale nie wiem do czego on i gdzie go wkleić...
W kazdym bądź razie problem dalej pozostaje... Nie wiem czyto wina home.pl gdie wykupiona jest domena czy ustawienia kqs... Od admina jak zwykle pomocy nie dostane... wiec pozostaje forum
 
Autor tematu
Posty: 39
Dołączył(a): 2008 lis 30, N 21:42
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Brak towaru w koszyku pod I Explorerem

przez radek170777 » 2009 mar 19, Cz 13:29

formika napisał(a):Od admina jak zwykle pomocy nie dostane...



Błąd tkwi na pewno w przekierowaniu domeny. Który admin Ci nie chce pomóc ten od domeny ? Bo chyba o nim mówisz. Jeśli mówisz o p. Krzysztofie to nie widzę powodu by pomagał w tej sprawie. Tak wogóle to wątek znajduje się nie w tym dziale. TO NIE JEST BŁĄD SKLEPU.

ps. Czytałeś to :http://www.fosi.pl/viewtopic.php?f=8&t=871&p=7892#p7892
 
Posty: 717
Dołączył(a): 2008 kwi 24, Cz 13:56
Lokalizacja: www.szadek.net
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Brak towaru w koszyku pod I Explorerem

przez marpit » 2009 mar 19, Cz 13:59

formika napisał(a):Przekierowanie działa.

To co masz w tej chwili to nie jest przekierowanie. Obie domeny masz ustawione na jeden katalog i to wszystko a sklep prawidłowo działa tylko na jednej domenie z tego co się orientuję.

Jeżeli masz najnowszą wersję sklepu czyli 1.29 wstaw to na końcu pliku .htaccess

Kod: Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^czesci-moto.pl(.*) [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.motocykl.kqs.pl/$1 [R=301,L]


jeżeli masz jeszcze wersję 1.28 to wstaw ten kod co podałem wcześniej (jeżeli plik był pusty wcześniej). Jeżeli go nie było to musisz go stworzyć czyli wkleić kod do notatnika nazwać .htaccess i wysłać na serwer :)
Moderator Witryny
 
Posty: 1698
Dołączył(a): 2008 maja 05, Pn 16:13
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Brak towaru w koszyku pod I Explorerem

przez formika » 2009 mar 27, Pt 12:56

Zrobilem jak mówiłeś, ale nic nei pomoglo. Dalej nic pod explorerem nei wrzuca do koszyka. Mam wersje 1.29. W pliku .htaccess były już jakies zapisy, wiec dopisałem 2 wiersze na końcu... ale efektu ni ma. Starłem sie ostatnio z krzysiem obrazalskim wiec u niego pomycy nie dosatne. Cyz moze problem lezy po stronie domenny czesci-moto.pl ( na homie) Moze to tam musze zmienć ustawienia
 
Autor tematu
Posty: 39
Dołączył(a): 2008 lis 30, N 21:42
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Brak towaru w koszyku pod I Explorerem

przez marpit » 2009 mar 27, Pt 14:32

Twój problem tkwi w błędnej konfiguracji domen. W tej chwile na jednej z nich nic się nie wyświetla.
Moderator Witryny
 
Posty: 1698
Dołączył(a): 2008 maja 05, Pn 16:13
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
cron