Promocja nowego sklepu/pomoc

Marketing wirusowy, social marketing, blogowanie, wymiana kodów i bonów rabatowych, sprzedaż powiązana Cross Selling, Up Selling, google analytics i inne statystyki, bazy adresowe i newsletter

Promocja nowego sklepu/pomoc

przez rotex » 2008 wrz 08, Pn 10:03

Witam,
zacząłem niedawno prowadzić sklep internetowy w firmie. Sklep jeszcze bardzo raczkuje, istnieje jakieś 3 tygodnie. Przejąłem go po kimś i staram się go rozbujać. Przyznam, że jestem laikiem w tych sprawach a zależy mi, żeby jak najwięcej i jak najszybciej się czegoś nauczyć. Firma i sklep zajmuje się sprzedażą głównie odzieży BHP. Będę wdzięczny za informacje jak się zabrać do rzeczy, najlepiej krok po kroku, bo sam mailing na pewno nie wystarczy do rozpromowania. Z góry dzięki za informacje i pomoc.
 
Autor tematu
Posty: 3
Dołączył(a): 2008 wrz 08, Pn 09:44
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Promocja nowego sklepu/pomoc

przez junki » 2008 wrz 09, Wt 07:31

tematyka sklepu bardzo ukierunkowana na twoim miejscu zrobiłbym mailing to potencjalnie zainteresowanych klientów + oferta telefoniczna, lub pozycjonowanie ale tutaj szykuj dużo kasy albo dużo czasu jeżeli chcesz robić sam troszeczkę można przeczytać tutaj: Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
Avatar użytkownika
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 2008 kwi 08, Wt 15:13
Lokalizacja: Olkusz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Promocja nowego sklepu/pomoc

przez Zuluseq » 2008 wrz 10, Śr 13:31

z mailingiem ostrożnie - żeby rozesłać maile trzeba mieć zgodę każdego adresata.

Najlepsze wyjście to pozycjonowanie SEO a zanim uzyskasz pozycje AdWords

No i oczywiście wszelkiego rodzaju nokaut/ceneo/ etc
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2008 kwi 25, Pt 14:24
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Promocja nowego sklepu/pomoc

przez andik14 » 2009 sty 18, N 19:13