Błąd połączenia z serwerem baz danych?
|Strona 1 z 1
Błąd połączenia z serwerem baz danych?
Witam
Mam następujący problem wczoraj normalnie w panelu działałem sobie dziś jak che otworzyć moj sklep albo panel pojawia się komunikat
"Błąd połączenia z serwerem baz danych!"
Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
Najlepsze to jest że strona Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się otwiera się
Nie mam pojęcia co się stało nic nie grzebałem w plikach nie znam się na tym jedyna rzecz to tylko panel administratora.
Proszę o pomoc
Najlepiej również na maila biuro(a)infopomiar.pl wtedy szybko odpowiem ( mam powiadomienia w komórce na e-maila)
Mam następujący problem wczoraj normalnie w panelu działałem sobie dziś jak che otworzyć moj sklep albo panel pojawia się komunikat
"Błąd połączenia z serwerem baz danych!"
Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
Najlepsze to jest że strona Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się otwiera się
Nie mam pojęcia co się stało nic nie grzebałem w plikach nie znam się na tym jedyna rzecz to tylko panel administratora.
Proszę o pomoc
Najlepiej również na maila biuro(a)infopomiar.pl wtedy szybko odpowiem ( mam powiadomienia w komórce na e-maila)
- Autor tematu
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: Błąd połączenia z serwerem baz danych?
Może padły uprawnienia do plików na serwerze? Może dostawca hostingu miał jakąś awarię? Zadzwoń do nich i popytaj.
-

- Moderator Witryny
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
sprawdź plik config.php
musisz znać hasło do bazy, nazwę serwera i nazwę bazy.
nie miałeś czasem wcześniej komunikatu "index ist corupt" ?
musisz znać hasło do bazy, nazwę serwera i nazwę bazy.
nie miałeś czasem wcześniej komunikatu "index ist corupt" ?
Okazało sie że mieli problemy w blinku teraz wszystko działą
Pozdrawiam chociaż dokładnej przyczyny nadal nieznam