Ustawienie konta email
Posty: 4
|Strona 1 z 1
Ustawienie konta email
Witam
Przenosiłem sklep z serwera Home.pl na serwer Home.pl i od początku nie dochodziły maile.Proszę o pomoc ponieważ nie wiem czym mam szukać problemu na serwerze czy w plikach sklepu.Pozdrawiam
Przenosiłem sklep z serwera Home.pl na serwer Home.pl i od początku nie dochodziły maile.Proszę o pomoc ponieważ nie wiem czym mam szukać problemu na serwerze czy w plikach sklepu.Pozdrawiam
- Autor tematu
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2009 cze 20, So 15:53
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: Ustawienie konta email
W dziale USTAWIENIA / KONFIGURACJA
jest takie pole :
Ustawienia Poczty Wychodzącej
Poniższe pola należy wypełnić w przypadku jeśli sklep nie wysyła wiadomości.
Uzupełnione tam masz dane? W sensie czy coś wpisane w polach:
Serwer SMTP
Port SMTP
Serwer wymaga uwierzytelnienia
Adres e-mail
Nazwa konta (login)
Hasło
jest takie pole :
Ustawienia Poczty Wychodzącej
Poniższe pola należy wypełnić w przypadku jeśli sklep nie wysyła wiadomości.
Uzupełnione tam masz dane? W sensie czy coś wpisane w polach:
Serwer SMTP
Port SMTP
Serwer wymaga uwierzytelnienia
Adres e-mail
Nazwa konta (login)
Hasło
Re: Ustawienie konta email
To miałem ustawione natomiast mimo tego sklep nie wysyła potwierdzenia.A problem polega na tym,że nie mogę wejść do Panelu Administracyjnego ponieważ nie mogę odzyskać hasła na wskazany email.Jak miałem na starym serwerze to wysyłał maile natomiast jak przeniosłem sklep na drugi serwer maili brak.
- Autor tematu
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2009 cze 20, So 15:53
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: Ustawienie konta email
haslo mozna zmienic w bazie
Posty: 4
|Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości