KOSZYK - ulica / dom/ lokal

Wszystko na temat konfiguracji sklepu internetowego opartego o skrypt KQS.store

Re: KOSZYK - ulica / dom/ lokal

przez darewit » 2016 lis 10, Cz 16:45

Zlikwidowałam nawiasy - dla innych wskazówka - na sztywno znaczy usuń nawiasy.

Pozostaje jeszcze szerokość komórek.
Piszesz że jest ustawiona na 180 ?

Dlaczego zatem w kodzie Dane zamawiającego wszędzie jest "280" lub "220"

Nie wystarczy, że tutaj wpiszę dane jakie chcę.

Jestem początkującą osobą, która nie wie co to bloki, formuły , php itd.

umiem
Teraz mam kod:

Kod: Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
<div style="margin-top: 10px; text-align: center">{JEZYK_DANE_ZAMAWIAJACEGO}</div>

<table style="margin: 10px auto 0 auto; text-align: left"><tr>
<td width="220"><div style="margin-right: 20px; text-align: right"><span class="pogrubienie">{JEZYK_IMIE}</span>:</div>
</td><td width="280">{INPUT_IMIE}</td></tr><tr>

<td width="220"><div style="margin-right: 20px; text-align: right"><span class="pogrubienie">{JEZYK_NAZWISKO}</span>:</div>
</td><td width="280">{INPUT_NAZWISKO}</td></tr></table>

{DANE_FIRMY}

<table style="margin: 10px auto 0 auto; text-align: left"><tr>

<td width="220"><div style="margin-right: 20px; text-align: right"><span class="pogrubienie">{JEZYK_ULICA}</span>:</div></td>
<td width="280">{INPUT_ULICA}</td></tr><tr>

<td width="220"><div style="margin-right: 20px; text-align: right"><span class="pogrubienie">Numer domu i lokalu</span>:</div></td>
<td width="280">{INPUT_DOM}</td></tr><tr>

<td width="220"><div style="margin-right: 20px; text-align: right"><span class="pogrubienie">{JEZYK_KOD}</span>,<span class="pogrubienie">{JEZYK_MIASTO}</span>:</div></td>
<td width="280">{INPUT_KOD}{INPUT_MIASTO}</td></tr>{WOJEWODZTWO}<tr>

<table style="margin: 10px auto 0 auto; text-align: left"><tr>

<td width="220"><div style="margin-right: 20px; text-align: right"><span class="pogrubienie">{JEZYK_EMAIL}</span>:</div></td>