Bardzo proszę o pomoc, Krzysztof Szmelter milczy!

Błędy w oprogramowaniu KQS.store. Autor oprogramowania będzie zapoznawał się ze zgłoszonymi w tym dziale błędami i w przypadku ich potwierdzenia, w miarę swoich możliwości będzie reagował na nie.

W temacie ze zgłaszanym błędem, proszę zaznaczyć której wersji programu on dotyczy. W przypadku, gdyby błąd dotyczył nie ostatniej wersji programu, proszę wcześniej sprawdzić, czy błąd nie został już poprawiony w aktualnej wersji oprogramowania

Bardzo proszę o pomoc, Krzysztof Szmelter milczy!

przez rav » 2012 maja 15, Wt 22:57

Witam

Do wersji 3.4 byłem szczęśliwym użytkownikiem legalnej wersji sklepu KQS, niestety po aktualizacji do wersji 3.5 przestały działać pewne funkcję w J.Angielskim.

Mianowicie nie działa po przełączeniu na J.Angielski
Produkty/Edycja Produktu/ Krótki Opis (max 500 znaków)
Ustawienia/Elementy MENU/Nazwa elementu/ Własne boczne sidery.
Ustawienia/Dodatkowe działy/ Własne działy w górnym oraz dolnym menu.

Efekt jest taki, że pomimo odpowiednich pół wypełnionych tekstem angielskim, wyświetla się nadal tekst umieszczony w polskiej cześci opisowej.

Pisełem w tej sprawie do Developera Krzysztof Szmeltera <admin@kqs.pl>, po jakim miesiącu otrzymałem odpowiedź:
=========
> witam,
>
> błąd został poprawiony
>
=========
Kilka razy prosiłem o wyjaśnienie, skąd mogę pobrać poprawione pliki językowe lub co zmienić aby rozwiązać problem. Niestety zostałem "zlany ciepłym moczem" tak jak zapewne większość naiwniaków posiadających sklep KQS.

Zastanawiam się ile osób zostało oszukanych przez Szanownego Pana Developera Krzysztof Szmeltera, kupując sklep, który po aktualizacji przestał działać i nie ma żadnego wsparcia aby rozwiązać problem wynikły z błędu Pana Developera Krzysztof Szmeltera!

Zaznaczam iż posiadam dwie licencje na niedziałający sklep KQS, wydałem na to ciężko zarobione pieniądze, a niestety tak zostałem potraktowany. Sam oferuję usługi, i nigdy sprzedając produkt/usługę nie zostawił bym mojego klienta na lodzie. Można to nazwa dwojako "nie stać cie na tanie kupowanie" ...podobne sklepy kosztują przecież 1500zł, lub Pana Developer Krzysztof Szmeltera jest zwykłym naciągaczem dla którego ważne jest wciśniecie produktu i złapanie jednorazowo klienta, który i tak nigdy tego sklepu nie zainstaluje.

Jeśli na tym forum, są jeszcze dobrzy ludzie, którzy potrafią pomóc rozwiązać ten błąd, bardzo proszę o wsparcie.

Dziękuję.
 
Autor tematu
Posty: 7
Dołączył(a): 2008 wrz 23, Wt 19:31
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Bardzo proszę o pomoc, Krzysztof Szmelter milczy!

przez wienia » 2012 maja 16, Śr 06:24

Przestań się mazgaić ;) tylko przeprowadź ponowną aktualizację i problem zniknie.
Możesz też spróbować skorzystać tak jak ja wcześniej z droższego oprogramowania (SOTE),
ale jak stracisz swoje sklepy to zrozumiesz, że w naszym kraju wysoka cena nie gwarantuje
dobrej jakości produktów.
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2008 maja 26, Pn 06:56
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Bardzo proszę o pomoc, Krzysztof Szmelter milczy!

przez rav » 2012 maja 16, Śr 11:04

wienia napisał(a):Przestań się mazgaić ;) tylko przeprowadź ponowną aktualizację i problem zniknie.
Możesz też spróbować skorzystać tak jak ja wcześniej z droższego oprogramowania (SOTE),
ale jak stracisz swoje sklepy to zrozumiesz, że w naszym kraju wysoka cena nie gwarantuje
dobrej jakości produktów.


Dziękuję za odpowiedź, która niestety nic nie wniosła.

Dzisiaj rozpakowałem i załadowałem na serwer jeszcze raz pliki, które dostałem z serwisu KQS.
Przeprowadziłem aktualizację zgodnie z instrukcją. Problem nie zniknął. Nadal jest tak jak było, tzn język Angielski nie działa w polach o których wspomniałem.

Ostatnie pliki wysłane z systemu KQS jakie otrzymałem mają datę:
KQS.update_3.5.exe 2012.03.25
english_3.5.exe 2012.03.25

P.S. Nie działa Angielski też w:
Produkty/Nazwa Produktu
 
Autor tematu
Posty: 7
Dołączył(a): 2008 wrz 23, Wt 19:31
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Bardzo proszę o pomoc, Krzysztof Szmelter milczy!

przez marpit » 2012 maja 16, Śr 12:03

Pobierz jeszcze raz i aktualizuj.
Moderator Witryny
 
Posty: 1698
Dołączył(a): 2008 maja 05, Pn 16:13
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Bardzo proszę o pomoc, Krzysztof Szmelter milczy!

przez rav » 2012 maja 16, Śr 12:30

marpit napisał(a):Pobierz jeszcze raz i aktualizuj.


Dziękuję bardzo za pomoc !. Problem został rozwiązany.
Paczki ściągnięte dnia 2012.05.16 rozwiązują problem z językiem.

Temat można zamknąć lub usunąć.
 
Autor tematu
Posty: 7
Dołączył(a): 2008 wrz 23, Wt 19:31
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Bardzo proszę o pomoc, Krzysztof Szmelter milczy!

przez KrzysztofSzmelter » 2012 maja 16, Śr 12:52

rav napisał(a):Pisełem w tej sprawie do Developera Krzysztof Szmeltera <admin@kqs.pl>, po jakim miesiącu otrzymałem odpowiedź

Kłamstwo, odpowiedź została wysłana 3 dni po otrzymaniu zgłoszenia.
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2009 sty 12, Pn 11:48
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Bardzo proszę o pomoc, Krzysztof Szmelter milczy!

przez rav » 2012 maja 16, Śr 13:22

KrzysztofSzmelter napisał(a):
rav napisał(a):Pisełem w tej sprawie do Developera Krzysztof Szmeltera <admin@kqs.pl>, po jakim miesiącu otrzymałem odpowiedź

Kłamstwo, odpowiedź została wysłana 3 dni po otrzymaniu zgłoszenia.


Istotnie otrzymałem odpowiedź po 3 dniach, ale Pana odpowiedź była tak lakoniczna, ze nie rozwiązała problemu, więc tak jakby jej nie było.
Cyt:
-------------------
witam,
błąd został poprawiony

pozdrawiam
------------------
W załączniku e-mail.

Gdyby napisał Pan jedno dodatkowe zdanie, że należy paczki pobrać jeszcze raz z serwera, nie byłoby tego tematu.

Fakty są takie, że problem udało się rozwiązać dzięki marpit , a na rozwiązanie czekałem od 26 Marca 2012 do teraz.

Jeśli chodzi o kontakt z Panem, to na 4 wiadomości wysłane na temat rozwiązania problemu, otrzymałem tylko jedną, która nic nie wniosła.

Na przyszłość, proszę odpowiadać na e-maile i najlepiej pełnym zdaniem, skoro nie ma żadnej innej drogi komunikacji typu telefon.
Załączniki
email.jpg
email.jpg (74.96 KiB) Przeglądane 5071 razy
 
Autor tematu
Posty: 7
Dołączył(a): 2008 wrz 23, Wt 19:31
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Bardzo proszę o pomoc, Krzysztof Szmelter milczy!

przez tofif » 2012 maja 17, Cz 10:22

Problem jest taki, że należny zaglądać na forum i wszystko było by jasne bez zbędnego pisania do autora oprogramowania.
Avatar użytkownika
 
Posty: 1279
Dołączył(a): 2008 kwi 28, Pn 23:03
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Bardzo proszę o pomoc, Krzysztof Szmelter milczy!

przez junki » 2012 maja 18, Pt 07:22

Zamykam
Avatar użytkownika
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 2008 kwi 08, Wt 15:13
Lokalizacja: Olkusz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
cron