mailling/newsletter
mailling/newsletter
Witam
Jestem w trakcie przygotowania akcji maillingowej. Bazę adresów stworzyłem sam i zaimportowałem do skryptu. W myśl prawa pierwszy mail pójdzie z treścią prośba o zgodę na przesłanie oferty. I teraz robie dwa przyciski tak i nie. Teraz pojawia się mój problem jak powinien wyglądać link wypisujący danego klienta z listy dla opcji nie?
Jestem w trakcie przygotowania akcji maillingowej. Bazę adresów stworzyłem sam i zaimportowałem do skryptu. W myśl prawa pierwszy mail pójdzie z treścią prośba o zgodę na przesłanie oferty. I teraz robie dwa przyciski tak i nie. Teraz pojawia się mój problem jak powinien wyglądać link wypisujący danego klienta z listy dla opcji nie?
- Autor tematu
- Posty: 25
- Dołączył(a): 2010 cze 29, Wt 13:13
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: mailling/newsletter
- Kod: Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
W myśl prawa pierwszy mail pójdzie z treścią prośba o zgodę na przesłanie oferty
No ale baze masz ze sklepu klientow ktorzy sie zarejestrowali ? jak tak to ci to nie potrzebne
Re: mailling/newsletter
baza jest z importu maile pochodzą z ogólno dostępnych źródeł między innymi BIP jeśli chodzi o instytucje i placówki ośw-kul bazę klientów detalicznych właśnie tworze. W poniedziałek rusza konkurs którego warunkiem jest podanie maila w którym jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Bazę wolę sam tworzyć ponieważ zależy mi na wartościowych klientach.
A link do wypisania jest mi potrzebny do tego żebym nie musiał tego ręcznie robić jak ktoś w zapytaniu o przesłanie oferty się na nią nie zgodzi
Swoją drogą zapraszam do zakupów każdy zakup premiowany jest uczestnictwem w konkursie
A link do wypisania jest mi potrzebny do tego żebym nie musiał tego ręcznie robić jak ktoś w zapytaniu o przesłanie oferty się na nią nie zgodzi
Swoją drogą zapraszam do zakupów każdy zakup premiowany jest uczestnictwem w konkursie
- Autor tematu
- Posty: 25
- Dołączył(a): 2010 cze 29, Wt 13:13
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: mailling/newsletter
skorzystaj z popularnych narzędzi typu implebot, fump, getresponce, freshmail itd itp
newstletter w kqs jest ... dość ubogi - nie posiada możliwości nawet presonalizacji - dlatego nie używaj go jako podstawowego systemu
newstletter w kqs jest ... dość ubogi - nie posiada możliwości nawet presonalizacji - dlatego nie używaj go jako podstawowego systemu
Re: mailling/newsletter
qbeczek napisał(a):skorzystaj z popularnych narzędzi typu implebot, fump, getresponce, freshmail itd itp
newstletter w kqs jest ... dość ubogi - nie posiada możliwości nawet presonalizacji - dlatego nie używaj go jako podstawowego systemu
Dobre
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2009 sty 12, Pn 11:48
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: mailling/newsletter
a co to jest presonalizacjia lol ?
Re: mailling/newsletter
personalizacja to np. wstawienie imienia klienta w mailu. Lub tez innych danych ktore posiadamy w bazie.
Systemy zewnetrzne rowniez maja mozliwosc mierzenia klikalnosci w linki w mailach. Mozemy latwo sprawdzic czy nasze maile sa klikane i w jakim procencie.
Jest to istotne bo mozemy puscic kilka roznych wersji mailingu i sprawdzic co jest bardziej skuteczne. Mozna nawet za pomoca google analitycs precyzyjnie sprawdzic na jaka kwote sprzedalismy dzieki wyslanym mailom, ile mielismy zamowien itp itd. Systemy zewnetrzne maja tez autorespondery (gotowe kolejki wiadomosci dla naszych klientow czy tez potencjalnych klientow). Tego typu kolejki wiadomosci odpowiadaja klientom na ich najczestsze pytania itp itd.
Mozecie zobaczyc jak to jest u mnie np. na Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się . Ja tych maili nie wysylam, to wysyla automat co kilka dni do moich potencjalnych klientow. Musialem tylko ta kolejke maili przygotowac.
E-mail marketing generuje mi ok 20-30% wszystkich zamowien w sklepie.
Systemy zewnetrzne rowniez maja mozliwosc mierzenia klikalnosci w linki w mailach. Mozemy latwo sprawdzic czy nasze maile sa klikane i w jakim procencie.
Jest to istotne bo mozemy puscic kilka roznych wersji mailingu i sprawdzic co jest bardziej skuteczne. Mozna nawet za pomoca google analitycs precyzyjnie sprawdzic na jaka kwote sprzedalismy dzieki wyslanym mailom, ile mielismy zamowien itp itd. Systemy zewnetrzne maja tez autorespondery (gotowe kolejki wiadomosci dla naszych klientow czy tez potencjalnych klientow). Tego typu kolejki wiadomosci odpowiadaja klientom na ich najczestsze pytania itp itd.
Mozecie zobaczyc jak to jest u mnie np. na Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się . Ja tych maili nie wysylam, to wysyla automat co kilka dni do moich potencjalnych klientow. Musialem tylko ta kolejke maili przygotowac.
E-mail marketing generuje mi ok 20-30% wszystkich zamowien w sklepie.
Re: mailling/newsletter
@Krzysztof Szmelter
czekam cały czas na rozwój modułu newslettera - choćby o 1-2 funkcjonalności wspomniane wyżej - pozwoliłoby to na zwiększenie moich obrotów (pewnie nie tylko moich)
@all
im lepiej zrobiony email sprzedażowy tym mniej podobny do automatu - dzięki paru prostym a skutecznym sztuczkom klient, który otrzymuje takiego maila ma poczucie, że właściciel sklepu napisał do niego osobiście nie dostał kolejny szablonowy masowy newsletter
który email wg was jest przyjemniejszy w odbiorze ?
"Panie Marcinie,
Ostatni raz gościł Pan u nas 12 grudnia - proszę sprawdzić ile nowych produktów pojawiło się w mojej ofercie !
Wśród książek, które Pan oglądał pojawiły się nowe pozycji takie jak : ...."
czy
"Szanowni Państwo,
W naszym sklepie pojawiły się kolejne nowości - zapraszamy."
klient musi być dopieszczony przez sklep - dziś gdy konkurencja jest ogromna - lekceważenie pewnych kanałów sprzedaży pozwala przejąć je waszej konkurencji
tutaj nie ma sentymentów tylko biznes
profesjonalne podejście to nie tylko atrakcyjna szata graficzna - to też odpowiednia obsługa klienta, która nie kończy się wysłaniem paczki (chyba, że nie chcecie aby klient do was wrócił)
czekam cały czas na rozwój modułu newslettera - choćby o 1-2 funkcjonalności wspomniane wyżej - pozwoliłoby to na zwiększenie moich obrotów (pewnie nie tylko moich)
@all
im lepiej zrobiony email sprzedażowy tym mniej podobny do automatu - dzięki paru prostym a skutecznym sztuczkom klient, który otrzymuje takiego maila ma poczucie, że właściciel sklepu napisał do niego osobiście nie dostał kolejny szablonowy masowy newsletter
który email wg was jest przyjemniejszy w odbiorze ?
"Panie Marcinie,
Ostatni raz gościł Pan u nas 12 grudnia - proszę sprawdzić ile nowych produktów pojawiło się w mojej ofercie !
Wśród książek, które Pan oglądał pojawiły się nowe pozycji takie jak : ...."
czy
"Szanowni Państwo,
W naszym sklepie pojawiły się kolejne nowości - zapraszamy."
klient musi być dopieszczony przez sklep - dziś gdy konkurencja jest ogromna - lekceważenie pewnych kanałów sprzedaży pozwala przejąć je waszej konkurencji
tutaj nie ma sentymentów tylko biznes
profesjonalne podejście to nie tylko atrakcyjna szata graficzna - to też odpowiednia obsługa klienta, która nie kończy się wysłaniem paczki (chyba, że nie chcecie aby klient do was wrócił)
Re: mailling/newsletter
Klienci chyba nie są aż tak naiwni.
Pan Marcin pewnie z automatu kliknie na ikonkę "usuń" jak zobaczy kolejny email z "nowościami". Kto co tydzień kupuje biżuterię?
Pan Marcin pewnie z automatu kliknie na ikonkę "usuń" jak zobaczy kolejny email z "nowościami". Kto co tydzień kupuje biżuterię?
- Posty: 111
- Dołączył(a): 2009 sty 12, Pn 11:48
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości