Do czego służą cechy?
Re: Do czego służą cechy?
mich napisał(a):no dobra, to teraz jak to sie ma do tego:
dodane filtry w katalogu na podstawie cech, cechy należy powiązać z kategoriami, w planach powiązanie konkretnych wartości z kategoriami (zależy od tego jak się sprawdzi obecny mechanizm)
jedyne miejsce gdzie widzę cechy na sklepie to:
wyszukiwarka i opisy produktów
nigdzie nie widzę możliwość wyciągnięcia tych filtrów na wierzch, da się to zrobic?
zrobiona instrukcja dodawania cech i mozliwosci filtrowania w kategoriach : Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
-

- Moderator Witryny
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Fajnie byłoby gdyby ktoś zrobił kwerendę, którą można hurtowo dodać cechy w phpmyadmin. Próbowałem niestety nie znam się na tym tak dobrze jakbym sobie życzył. Moja prosta kwerenda dodaje do wyszczególnionego produktu, wybraną cechę i jej parametr. Niestety każdy produkt_id trzeba wprowadzić ręcznie i dodatkowo jeśli ktoś chciałby wprowadzić cechę Cena to musiałby liczyć się z tym, że za każdym razem kiedy dystrybutor zmieni ceny będzie musiał zrobić to samo ( tka jest w moim przypadku 30000 produktów i 2 razy dziennie aktualizacja). Poniżej przykładowa kwerenda:
INSERT INTO `kqs_produkty_cechy` (`numer`, `produkt_id`, `opcja_id`, `wartosc_id`)
VALUES ('', '1315', '109', '1')
INSERT INTO `kqs_produkty_cechy` (`numer`, `produkt_id`, `opcja_id`, `wartosc_id`)
VALUES ('', '1315', '109', '1')
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Panowie mam pytanie dotyczące cech. Otóż w szablonie na stronie kategorii mamy możliwość wyświetlenia {CECHY_GLOWNE}
U mnie nic nie wyświetla w tym miejscu. Czy ktoś może wyjaśnić po co to jest i czy jest możliwość wyświetlenia cech produktu na liście produktów?
U mnie nic nie wyświetla w tym miejscu. Czy ktoś może wyjaśnić po co to jest i czy jest możliwość wyświetlenia cech produktu na liście produktów?