dziwne szerokości tabel w PA

Wszystko na temat konfiguracji sklepu internetowego opartego o skrypt KQS.store

dziwne szerokości tabel w PA

przez jan1527 » 2011 cze 30, Cz 21:50

Witam
Od jakiegoś czasu mam następujący problem. W Panelu Administracyjnym/produkty/edycja zmieniła się szerokość tabeli Pozycjonowanie. W przypadku każdego produktu jest to inna szerokość. Podobnie wygląda w Panel u Administracyjnym/Statystyki - pojawiła się potrzeba przewijania poziomego. Również i tu długość paska przewijania zmienia się. Problem jest taki sam na trzech różnych komputerach, zarówno w IE jak i Mozilli.
Wygląda to tak: Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
Problem pewnie banalnie prosty, ale ja jestem laikiem i nie mogę dojść o co tu może chodzić, a Pan K.Sz. od dwóch tygodni nie odpowiada na maile i nie odbiera telefonu.
Słowem: POMOCY!

Autor tematu
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: dziwne szerokości tabel w PA

przez redvan » 2011 lip 01, Pt 06:18

a moze bys tak napisał jaka rozdzielczosc monitora ? Bo z tego co widze, to masz chyba 15 cali , albo po prostu wybrales przyblizenie ( na wszystkich 3 komputerach ). Zobacz czy w przegladarce masz : Widok / Powiększenie / 100% .
Moderator Witryny

Otrzymał podziękowań: 3 razy

przez redvan » 2011 lip 01, Pt 06:19

druga opcja z powiekszeniem odpada ( widze na zdjeciu ze masz 100% ).

Wiec pewnie monitor 15 cali
Moderator Witryny

przez jan1527 » 2011 lip 01, Pt 06:31

opcja z 15" też odpada, to są 2 X 17" i 1 X 21" :(

Autor tematu

przez radek170777 » 2011 lip 01, Pt 06:36

W "Pozycjonowaniu" nie masz żadnej spacji !
A w statystykach tak się zdarza jak jest długi adres strony wejściowej.

przez jan1527 » 2011 lip 01, Pt 07:30

Siedemnastka, przy której właśnie siedzę ma rozdzielczość 1024 X 768.