Aktualizacja sklepu KQS

Wszystko na temat instalacji oprogramowania KQS.store oraz aktualizacji skryptu do najnowszej wersji. Dowiesz się także co nowego pojawiło się w sklepie KQS oraz znajdziesz pełną listę zmian które weszły w nowej wersji.

Aktualizacja sklepu KQS

przez tcserwis » 2011 kwi 07, Cz 14:19

Mam następujący problem:
Sklep KQS kupowałem na allegro jakoś w wrześniu 2004 roku. Po zakupie otrzymywałem aktualizacje na adres z allegro przez wiele lat aż do wersji 1.30.
Adresu e-mail nie zmieniałem i cały czas go używam.
Później aktualizacje już nie docierały więc nie mam aktualizacji 1.31 , 1.32 i 1.33.

Pisałem w tej sprawie do Pana Krzysztofa i twierdzi że aktualizacje są niby wysyłane.

Uprzedzając niektóre pytania:
- maile nie trafiają do spamu (wiele razy to sprawdzałem)
- w programie pocztowym adres admin@kqs.pl mam wpisany jako bezpiecznego nadawcę
- ze sklepu KQS od początku jestem bardzo zadowolony i nie chcę go zmieniać na inny
- aktualizacje jakie otrzymywałem zawsze bez problemów aktualizowały sklep.

Proszę o pomoc - co mam dalej uczynić by aktualizacje dalej do mnie docierały ?????????

Pozdrawiam,
Piotr
Avatar użytkownika
 
Autor tematu
Posty: 12
Dołączył(a): 2008 maja 27, Wt 11:27
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Aktualizacja sklepu KQS

przez redvan » 2011 kwi 07, Cz 15:43

Moge Cie pocieszyc, że Twoja historia nie jest jedyną. Znam takich samych klientów oprogramowania KQS ktorzy nie otrzymuja juz od pewnego czasu tej aktualizacji i jedynym rozwiazaniem ktore im polecam, to zakup na stronie KQS usługi aktualizacji sklepu do najnowszej wersji.
Avatar użytkownika
Moderator Witryny
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2008 maja 02, Pt 09:19
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Aktualizacja sklepu KQS

przez tcserwis » 2011 kwi 07, Cz 16:58

OK ale Ja nie zostałem poinformowany o fakcie, że mój sklep nie będzie już aktualizowany i że mam sobie kolejną aktualizację kupić.
To by zmieniło postać rzeczy. Problem z tym, że w ostatnim zapytaniu zostałem poinformowany że aktualizacje są wysyłane i że to na 100% u mnie jest coś nie tak że ich nie dostaję.

Jeśli u mnie byłoby coś nie tak to bym nie dostał żadnej odpowiedzi z adresu admin@kqs.pl (z tego adresu wysyłane są tez aktualizacje .... przynajmniej zawsze tak było).
Podejrzewam, że problem jest w tym "automacie" do rozsyłania aktualizacji bo przecież jakiś "automat" to rozsyła a nie Pan Krzysztof do każdego z osobna.
Avatar użytkownika
 
Autor tematu
Posty: 12
Dołączył(a): 2008 maja 27, Wt 11:27
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Aktualizacja sklepu KQS

przez redvan » 2011 kwi 08, Pt 20:00

tcserwis napisał(a):OK ale Ja nie zostałem poinformowany o fakcie, że mój sklep nie będzie już aktualizowany i że mam sobie kolejną aktualizację kupić.


Ja dalem tylko rade z jakiej korzystają klienci ktorzy do mnie sie zglaszają gdyz całkiem tak jak ty sa w tej samej sytuacji, a by przyspieszyc obrot sprawy wola wydac kilkadziesiat zlotych niz czekac na e-maile bez odpowiedzi lub z odpowiedziami ktore ty takze dostales.

Niestety złotego srodka na dawanie aktualizacji nie ma - no chyba ze stworzenie konta klienta do jakiegos systemu na którym by lezaly "świeżynki KQS" a na e-mail wysylane by byly informacje o pojawieniu sie update ( a ci co nie dostali e-maila dowiedzieli by sie z forum )
Avatar użytkownika
Moderator Witryny
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2008 maja 02, Pt 09:19
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Aktualizacja sklepu KQS

przez tcserwis » 2011 kwi 08, Pt 20:22

Całego problemu by nie było gdyby Pan Krzysztof nie stwarzał sztucznego problemu.
Jeśli piszę do niego i on pozytywnie mnie weryfikuje twierdząc (jeśli w ogóle jest jakaś odpowiedź) że wysyłane są na mój mail aktualizacje to jaki to problem wysłać je ponownie jeśli zgłaszam się że nie dostałem???

Gdyby podejście było twarzą do klienta a nie ....... to nie byłby to problem.

Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
Avatar użytkownika
 
Autor tematu
Posty: 12
Dołączył(a): 2008 maja 27, Wt 11:27
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Aktualizacja sklepu KQS

przez thomas » 2011 cze 22, Śr 18:43

nie masz co sie denerwować to jest chory człowiek, dziwie sie że ktoś jeszcze nie wytyczył mu procesu, przez swoje fochy i humorki traci oj wiele traci dlatego jest skazany na niepowodzenie i ciągłą migrację klientów w inne skrypty
 
Posty: 49
Dołączył(a): 2011 lut 16, Śr 18:32
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Aktualizacja sklepu KQS

przez thomas » 2011 cze 22, Śr 19:02

a co myślicie o zbiorowym pozwie, autora o odszkodowanie, skoro to jest powszechny problem, umowa licencyja jest, kazdy ją ma, sa przecież urzedty takie jak UOKiK które mogą sie tym zainteresowac,
 
Posty: 49
Dołączył(a): 2011 lut 16, Śr 18:32
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Aktualizacja sklepu KQS

przez KrzysztofSzmelter » 2011 cze 22, Śr 23:46

Myślę, że powinienem całkowicie Panu (a właściwie Pana pracodawcy) cofnąć licencję, co Pan na to? Przecież doszło do naruszenia zasad.
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2009 sty 12, Pn 11:48
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Aktualizacja sklepu KQS

przez pbas » 2011 cze 23, Cz 15:42

Użytkownik "thomas" otrzymał ostrzeżenie. Jeszcze jedna jego uwaga na tym poziomie i będzie BAN. Sprawy nieotrzymywania aktualizacji były wielokrotnie poruszane na forum, aż powstał taki temat: Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się

Bieżący wątek zamykam. Autor tematu musi sprawę wyjaśnić z autorem oprogramowania a nie na forum.
Avatar użytkownika
Moderator Witryny
 
Posty: 1154
Dołączył(a): 2008 kwi 29, Wt 10:46
Lokalizacja: Chorzów
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron