automatyczne przypomnienie o sklepie
Posty: 5
|Strona 1 z 1
automatyczne przypomnienie o sklepie
moja propozycja :
jeżeli klient zarejestruje się czyli poda swoje dane w tym email
można zrobić coś takiego jest jest w PrestaShop (wiem, że to działa bo miałem sklep na Preście)
po zadanej liczbie dni od ostatniej wizyty/ zakupu system wysyła email przypominający np.
Tęsknimy za Tobą w naszym sklepie - czy sprawdziłaś/łeś nasze najnowsze propozycje
oferujemy ci 5% upustu jezeli zrobisz zakupy za min 100zł w ciągu tygodnia od otrzymania tego emaila
itp itd
jest to dość dobre narzedzie aktywacji klientow - sprawdza sie znakomicie - mialem na tym konwersje rzedu 50-60%
jeżeli klient zarejestruje się czyli poda swoje dane w tym email
można zrobić coś takiego jest jest w PrestaShop (wiem, że to działa bo miałem sklep na Preście)
po zadanej liczbie dni od ostatniej wizyty/ zakupu system wysyła email przypominający np.
Tęsknimy za Tobą w naszym sklepie - czy sprawdziłaś/łeś nasze najnowsze propozycje
oferujemy ci 5% upustu jezeli zrobisz zakupy za min 100zł w ciągu tygodnia od otrzymania tego emaila
itp itd
jest to dość dobre narzedzie aktywacji klientow - sprawdza sie znakomicie - mialem na tym konwersje rzedu 50-60%
Re: automatyczne przypomnienie o sklepie
moim zdaniem dobry pomysł
Re: automatyczne przypomnienie o sklepie
A ja tam nie lubię się klientom narzucać, przez kilka lat ani razu nie wysłałem mailingu i sam nie lubię jak dostaje taki spam.
Re: automatyczne przypomnienie o sklepie
AurorA napisał(a):A ja tam nie lubię się klientom narzucać, przez kilka lat ani razu nie wysłałem mailingu i sam nie lubię jak dostaje taki spam.
Mam dokładnie takie samo podejście, ale to rzecz indywidualna i mocno zależna od branży.
M
Re: automatyczne przypomnienie o sklepie
wszystko zależy w jaki sposób jest zbudowany model marketingowy
ja uprzedzam klientów że będą otrzymywać informacje np o promocjach lub np. o obniżkach za wysyłkę
nie wysyłam tego do ludzi zainteresowanych uprawianiem ogrodu tylko do moich obecnych i potencjalnych klientów (zainteresowanych tematem)
moim zdaniem warto wprowadzić coś takiego jako opcję - ktoś chce używać to włącza a jak nie to nie
ja uprzedzam klientów że będą otrzymywać informacje np o promocjach lub np. o obniżkach za wysyłkę
nie wysyłam tego do ludzi zainteresowanych uprawianiem ogrodu tylko do moich obecnych i potencjalnych klientów (zainteresowanych tematem)
moim zdaniem warto wprowadzić coś takiego jako opcję - ktoś chce używać to włącza a jak nie to nie
Posty: 5
|Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości