automatyczne przypomnienie o sklepie

Dział w którym możemy proponować zmiany w programie KQS.store.

Zgłoszenie propozycji zmiany w programie, nie jest jednoznaczne, z przyjęciem jej do realizacji przez producenta oprogramowania. Autor programu w miarę swoich możliwości, będzie zapoznawał się ze zgłaszanymi sugestiami zmian. Zmiany proponowane w tym dziale, w miarę możliwości będą realizowane przez autora programu.

automatyczne przypomnienie o sklepie

przez qbeczek » 2010 kwi 09, Pt 09:20

moja propozycja :

jeżeli klient zarejestruje się czyli poda swoje dane w tym email
można zrobić coś takiego jest jest w PrestaShop (wiem, że to działa bo miałem sklep na Preście)

po zadanej liczbie dni od ostatniej wizyty/ zakupu system wysyła email przypominający np.
Tęsknimy za Tobą w naszym sklepie - czy sprawdziłaś/łeś nasze najnowsze propozycje
oferujemy ci 5% upustu jezeli zrobisz zakupy za min 100zł w ciągu tygodnia od otrzymania tego emaila
itp itd

jest to dość dobre narzedzie aktywacji klientow - sprawdza sie znakomicie - mialem na tym konwersje rzedu 50-60%
Avatar użytkownika
 
Autor tematu
Posty: 311
Dołączył(a): 2008 lis 06, Cz 14:54
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: automatyczne przypomnienie o sklepie

przez junki » 2010 kwi 10, So 20:29

moim zdaniem dobry pomysł
Avatar użytkownika
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 2008 kwi 08, Wt 15:13
Lokalizacja: Olkusz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: automatyczne przypomnienie o sklepie

przez AurorA » 2010 kwi 12, Pn 00:39

A ja tam nie lubię się klientom narzucać, przez kilka lat ani razu nie wysłałem mailingu i sam nie lubię jak dostaje taki spam.
Avatar użytkownika
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2009 lut 24, Wt 03:06
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: automatyczne przypomnienie o sklepie

przez Mariusz » 2010 kwi 12, Pn 08:32

AurorA napisał(a):A ja tam nie lubię się klientom narzucać, przez kilka lat ani razu nie wysłałem mailingu i sam nie lubię jak dostaje taki spam.


Mam dokładnie takie samo podejście, ale to rzecz indywidualna i mocno zależna od branży.

M
Avatar użytkownika
Moderator Witryny
 
Posty: 568
Dołączył(a): 2008 lip 30, Śr 20:22
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: automatyczne przypomnienie o sklepie

przez qbeczek » 2010 kwi 12, Pn 12:43

wszystko zależy w jaki sposób jest zbudowany model marketingowy

ja uprzedzam klientów że będą otrzymywać informacje np o promocjach lub np. o obniżkach za wysyłkę
nie wysyłam tego do ludzi zainteresowanych uprawianiem ogrodu tylko do moich obecnych i potencjalnych klientów (zainteresowanych tematem)

moim zdaniem warto wprowadzić coś takiego jako opcję - ktoś chce używać to włącza a jak nie to nie :)
Avatar użytkownika
 
Autor tematu
Posty: 311
Dołączył(a): 2008 lis 06, Cz 14:54
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
cron