Moduł obsługi reklamacji
Posty: 5
|Strona 1 z 1
Moduł obsługi reklamacji
Witam
Zgłaszam propozycję wyposażenia oprogramowania kqs w moduł obsługi reklamacji. Klient mógłby złożyć reklamacje tak jak zamówienie i miałby wgląd w postęp jej rozpatrywania - czyli przyjęcie, otrzymanie zwrotu towaru, informacje o rozpatrzeniu i itd. Oczywiście można to prowadzić mailowo, ale w obecnej sytuacji rynkowej, dbanie o obsługę klienta jest priorytetem i taki moduł obsługi reklamacji w sklepie kqs spowodowałby, że reszcie oprogramowania w tym segmencie cenowym opadłaby szczena ... Nie spotkałem się jeszcze z takim modułem w dostępnym cenowo oprogramowaniu. Jako klient zawsze sprawdzam jak sklep ma zorganizowane rozpatrywanie zwrotów i reklamacji - wybieram ten sklep, który ma to rozwiązane najlepiej ...
Zgłaszam propozycję wyposażenia oprogramowania kqs w moduł obsługi reklamacji. Klient mógłby złożyć reklamacje tak jak zamówienie i miałby wgląd w postęp jej rozpatrywania - czyli przyjęcie, otrzymanie zwrotu towaru, informacje o rozpatrzeniu i itd. Oczywiście można to prowadzić mailowo, ale w obecnej sytuacji rynkowej, dbanie o obsługę klienta jest priorytetem i taki moduł obsługi reklamacji w sklepie kqs spowodowałby, że reszcie oprogramowania w tym segmencie cenowym opadłaby szczena ... Nie spotkałem się jeszcze z takim modułem w dostępnym cenowo oprogramowaniu. Jako klient zawsze sprawdzam jak sklep ma zorganizowane rozpatrywanie zwrotów i reklamacji - wybieram ten sklep, który ma to rozwiązane najlepiej ...
- Autor tematu
- Posty: 34
- Dołączył(a): 2008 maja 19, Pn 21:39
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: Moduł obsługi reklamacji
Pomysł bardzo dobry! Jeżeli byłaby w takim module dostępna opcja rejestracji reklamacji nie tylko w odniesieniu do zakupów zrobionych przez sklep internetowy (np. zakupy w sklepie stacjonarnym, zakupy nie zarejestrowanych klientów itp), to byłaby rewelacja.
-
- Moderator Witryny
- Posty: 1154
- Dołączył(a): 2008 kwi 29, Wt 10:46
- Lokalizacja: Chorzów
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Moduł obsługi reklamacji
Popieram, jakość przede wszystkim. konkurencja rośnie trzeba dbać o klienta.
Re: Moduł obsługi reklamacji
<brawo>
Re: Moduł obsługi reklamacji
świetny pomysł - też by mi się to przydało
Posty: 5
|Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości