Moduł obsługi reklamacji

Dział w którym możemy proponować zmiany w programie KQS.store.

Zgłoszenie propozycji zmiany w programie, nie jest jednoznaczne, z przyjęciem jej do realizacji przez producenta oprogramowania. Autor programu w miarę swoich możliwości, będzie zapoznawał się ze zgłaszanymi sugestiami zmian. Zmiany proponowane w tym dziale, w miarę możliwości będą realizowane przez autora programu.

Moduł obsługi reklamacji

przez grzechoo » 2010 sty 19, Wt 18:58

Witam
Zgłaszam propozycję wyposażenia oprogramowania kqs w moduł obsługi reklamacji. Klient mógłby złożyć reklamacje tak jak zamówienie i miałby wgląd w postęp jej rozpatrywania - czyli przyjęcie, otrzymanie zwrotu towaru, informacje o rozpatrzeniu i itd. Oczywiście można to prowadzić mailowo, ale w obecnej sytuacji rynkowej, dbanie o obsługę klienta jest priorytetem i taki moduł obsługi reklamacji w sklepie kqs spowodowałby, że reszcie oprogramowania w tym segmencie cenowym opadłaby szczena ... Nie spotkałem się jeszcze z takim modułem w dostępnym cenowo oprogramowaniu. Jako klient zawsze sprawdzam jak sklep ma zorganizowane rozpatrywanie zwrotów i reklamacji - wybieram ten sklep, który ma to rozwiązane najlepiej ...
 
Autor tematu
Posty: 34
Dołączył(a): 2008 maja 19, Pn 21:39
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Moduł obsługi reklamacji

przez pbas » 2010 sty 19, Wt 20:28

Pomysł bardzo dobry! Jeżeli byłaby w takim module dostępna opcja rejestracji reklamacji nie tylko w odniesieniu do zakupów zrobionych przez sklep internetowy (np. zakupy w sklepie stacjonarnym, zakupy nie zarejestrowanych klientów itp), to byłaby rewelacja.
Avatar użytkownika
Moderator Witryny
 
Posty: 1154
Dołączył(a): 2008 kwi 29, Wt 10:46
Lokalizacja: Chorzów
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Moduł obsługi reklamacji

przez AurorA » 2010 sty 19, Wt 22:32

Popieram, jakość przede wszystkim. konkurencja rośnie trzeba dbać o klienta.
Avatar użytkownika
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2009 lut 24, Wt 03:06
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Moduł obsługi reklamacji

przez kulbi » 2010 sty 19, Wt 22:57

<brawo>
Avatar użytkownika
 
Posty: 793
Dołączył(a): 2008 kwi 25, Pt 17:14
Lokalizacja: Lublin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Moduł obsługi reklamacji

przez qbeczek » 2010 lut 06, So 13:41

świetny pomysł - też by mi się to przydało :)
Avatar użytkownika
 
Posty: 311
Dołączył(a): 2008 lis 06, Cz 14:54
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
cron