support KQS - opinie
Posty: 3
|Strona 1 z 1
support KQS - opinie
KrzysztofSzmelter napisał(a):jeśli jest problem to zapraszam na support.
Pozwoliłem sobie zacytować fragment wypowiedzi...
Chciałbym zapytać tutaj na forum, gdyż na maila nie otrzymałem odpowiedzi ...
Za co płaci się te 150 zł skoro nie jest udzielana pomoc techniczna a jedynie odpowiedzi na wybrane przez Pana maile?
Do dziś nie otrzymałem odpowiedzi na maila z 2009-10-07 23:11
Jaki jest tego powód?
- Moderator Witryny
- Autor tematu
- Posty: 1698
- Dołączył(a): 2008 maja 05, Pn 16:13
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: support KQS - opinie
Dobry watek. Sam sie zastanawialem nad wykupieniem supportu, ale jestem ciekawy jak to wyglada w praktyce ?
Czy warto wydawac te 150 zl ?
Pozdrawiam.
Czy warto wydawac te 150 zl ?
Pozdrawiam.
- Posty: 34
- Dołączył(a): 2008 maja 19, Pn 21:39
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: support KQS - opinie
Podniosę trochę ten wątek. Sam kiedyś wykupiłem support i właściwie prawie z niego nie korzystałem (zgłosiłem jakieś propozycje o ile pamiętam). Moim zdaniem sklepy które przynoszą właścicielom poważne pieniądze, powinny wykupić support, traktując go jako wsparcie rozwoju oprogramowania. Nie nastawiam się na Bóg wie jaką współpracę z KQS płacąc te 150 zł (czy jakoś tak). Liczę natomiast na to, że pieniądze z supportu pozwolą KQSowi na rozwój oprogramowania.
-
- Moderator Witryny
- Posty: 1154
- Dołączył(a): 2008 kwi 29, Wt 10:46
- Lokalizacja: Chorzów
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Posty: 3
|Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości