support KQS - opinie

Wszystko na temat instalacji oprogramowania KQS.store oraz aktualizacji skryptu do najnowszej wersji. Dowiesz się także co nowego pojawiło się w sklepie KQS oraz znajdziesz pełną listę zmian które weszły w nowej wersji.

support KQS - opinie

przez marpit » 2009 paź 27, Wt 21:48

KrzysztofSzmelter napisał(a):jeśli jest problem to zapraszam na support.

Pozwoliłem sobie zacytować fragment wypowiedzi...

Chciałbym zapytać tutaj na forum, gdyż na maila nie otrzymałem odpowiedzi ...
Za co płaci się te 150 zł skoro nie jest udzielana pomoc techniczna a jedynie odpowiedzi na wybrane przez Pana maile?

Do dziś nie otrzymałem odpowiedzi na maila z 2009-10-07 23:11
Jaki jest tego powód?
Moderator Witryny
 
Autor tematu
Posty: 1698
Dołączył(a): 2008 maja 05, Pn 16:13
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: support KQS - opinie

przez grzechoo » 2009 paź 28, Śr 00:05

Dobry watek. Sam sie zastanawialem nad wykupieniem supportu, ale jestem ciekawy jak to wyglada w praktyce ?
Czy warto wydawac te 150 zl ?
Pozdrawiam.
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2008 maja 19, Pn 21:39
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: support KQS - opinie

przez pbas » 2010 sty 16, So 11:42

Podniosę trochę ten wątek. Sam kiedyś wykupiłem support i właściwie prawie z niego nie korzystałem (zgłosiłem jakieś propozycje o ile pamiętam). Moim zdaniem sklepy które przynoszą właścicielom poważne pieniądze, powinny wykupić support, traktując go jako wsparcie rozwoju oprogramowania. Nie nastawiam się na Bóg wie jaką współpracę z KQS płacąc te 150 zł (czy jakoś tak). Liczę natomiast na to, że pieniądze z supportu pozwolą KQSowi na rozwój oprogramowania.
Avatar użytkownika
Moderator Witryny
 
Posty: 1154
Dołączył(a): 2008 kwi 29, Wt 10:46
Lokalizacja: Chorzów
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
cron