zmiany dot. pozycjonowania + modyfikacja koszyka
Posty: 5
|Strona 1 z 1
zmiany dot. pozycjonowania + modyfikacja koszyka
Witam,
Poniżej lista proponowanych zmian, które moim zdaniem miały by wpływ na pozycjonowanie (a dodatkowo również od strony klienta wyglądało by lepiej)
1. Zmiana sposobu generowanie <title> dla katalogu produktów
a.) (w chwili obecnej title jest tworzone jedynie na podstawie aktualnie wybranej podkategorii): np. Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się title to zlewozmywakowe :: nazwa sklepu
Proponuje aby jako opcje ustawić generowanie title hierarchicznie czyli dla powyższego linku: zlewozmywakowe – baterie :: nazwa sklepu lub baterie - zlewozmywakowe :: nazwa sklepu
b.) W przypadku wybrania producenta: (np. Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się) w title powinna wyświetlać się nazwa producenta: Alveus – zlewozmywakowe – baterie :: nazwa sklepu lub Alveus - baterie - zlewozmywakowe :: nazwa sklepu
c.) Wprowadzić numer strony w title, tak żeby title dla każdej strony było unikalne. Dla przykładu powyżej byłoby to: Alveus – zlewozmywakowe – baterie – strona 1 (lub samo 1) :: nazwa sklepu
d.) Wg powyższej zasady generować również <descryption> tak żeby był unialny
2. Zmiana sposobu generowania <title> dla wyników wyszukiwania
a.) W chwili obecnej dla każdego wyniku wyszukiwania title jest taki sam. Proponuje zmienić w następujący sposób: <szukana fraza> - Szukaj – strona 1 (lub samo 1) :: nazwa sklepu
b.) W analogiczny sposób zmienić descryption
3. W nawigacji (np. Wyposażenie łazienki i kuchni » Baterie » zlewozmywakowe) zmienić:
a.) Pogrubić (lub inaczej wyróżnić) aktualnie wybraną kategorie
b.) Przy wybranym producencie nazwa producenta również powinna być linkiem (Wyposażenie łazienki i kuchni » Baterie » zlewozmywakowe » Alveus) (tu: ALVEUS powinien wskazywać na aktualną stronę)
c.) Na stronie produktu w nawigacji powinien być również producent. Np. Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się nawigacja powinna wyglądać tak:
Wyposażenie łazienki i kuchni » Baterie » zlewozmywakowe » Alveus . Link powinien wskazywać na : Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
4.Zmiany dot. składania zamówień:
a.) Zmiana ma na celu ułatwienie przy składaniu zamówienia na stronie dla klienta indywidualnego, który chce FV. W chwili obecnej, jeśli wybierze fakturę VAT musi wpisać nazwę firmy i NIP. Z kolei w przypadku wyłączenia wyboru dokumentu, klienci często wpisują NIP a nie wpisują nazwy firmy, co powoduje problemy przy składaniu zamówienia.
W związku z tym proponuje:
1. Dodać możliwość edycji następujących tekstów: Dokument sprzedaży, faktura, paragon. Dzięki temu będzie je można zmienić na Klient indywidualny, firma problem się rozwiąże
2. Dodać możliwość wyłączenia w PA sprawdzania poprawności pół nazwa firmy i nip (czyli mogłyby pozostać puste)
3. Gdyby rozwiązanie z p. 1 lub 2 był niemożliwe do realizacji, może wystarczyło by w komunikacie, że nie wszystkie pola są wypełnione, dodać info. dokładnie jakiego pola brakuje
Poniżej lista proponowanych zmian, które moim zdaniem miały by wpływ na pozycjonowanie (a dodatkowo również od strony klienta wyglądało by lepiej)
1. Zmiana sposobu generowanie <title> dla katalogu produktów
a.) (w chwili obecnej title jest tworzone jedynie na podstawie aktualnie wybranej podkategorii): np. Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się title to zlewozmywakowe :: nazwa sklepu
Proponuje aby jako opcje ustawić generowanie title hierarchicznie czyli dla powyższego linku: zlewozmywakowe – baterie :: nazwa sklepu lub baterie - zlewozmywakowe :: nazwa sklepu
b.) W przypadku wybrania producenta: (np. Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się) w title powinna wyświetlać się nazwa producenta: Alveus – zlewozmywakowe – baterie :: nazwa sklepu lub Alveus - baterie - zlewozmywakowe :: nazwa sklepu
c.) Wprowadzić numer strony w title, tak żeby title dla każdej strony było unikalne. Dla przykładu powyżej byłoby to: Alveus – zlewozmywakowe – baterie – strona 1 (lub samo 1) :: nazwa sklepu
d.) Wg powyższej zasady generować również <descryption> tak żeby był unialny
2. Zmiana sposobu generowania <title> dla wyników wyszukiwania
a.) W chwili obecnej dla każdego wyniku wyszukiwania title jest taki sam. Proponuje zmienić w następujący sposób: <szukana fraza> - Szukaj – strona 1 (lub samo 1) :: nazwa sklepu
b.) W analogiczny sposób zmienić descryption
3. W nawigacji (np. Wyposażenie łazienki i kuchni » Baterie » zlewozmywakowe) zmienić:
a.) Pogrubić (lub inaczej wyróżnić) aktualnie wybraną kategorie
b.) Przy wybranym producencie nazwa producenta również powinna być linkiem (Wyposażenie łazienki i kuchni » Baterie » zlewozmywakowe » Alveus) (tu: ALVEUS powinien wskazywać na aktualną stronę)
c.) Na stronie produktu w nawigacji powinien być również producent. Np. Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się nawigacja powinna wyglądać tak:
Wyposażenie łazienki i kuchni » Baterie » zlewozmywakowe » Alveus . Link powinien wskazywać na : Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
4.Zmiany dot. składania zamówień:
a.) Zmiana ma na celu ułatwienie przy składaniu zamówienia na stronie dla klienta indywidualnego, który chce FV. W chwili obecnej, jeśli wybierze fakturę VAT musi wpisać nazwę firmy i NIP. Z kolei w przypadku wyłączenia wyboru dokumentu, klienci często wpisują NIP a nie wpisują nazwy firmy, co powoduje problemy przy składaniu zamówienia.
W związku z tym proponuje:
1. Dodać możliwość edycji następujących tekstów: Dokument sprzedaży, faktura, paragon. Dzięki temu będzie je można zmienić na Klient indywidualny, firma problem się rozwiąże
2. Dodać możliwość wyłączenia w PA sprawdzania poprawności pół nazwa firmy i nip (czyli mogłyby pozostać puste)
3. Gdyby rozwiązanie z p. 1 lub 2 był niemożliwe do realizacji, może wystarczyło by w komunikacie, że nie wszystkie pola są wypełnione, dodać info. dokładnie jakiego pola brakuje
- Autor tematu
- Posty: 15
- Dołączył(a): 2008 kwi 28, Pn 21:15
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: zmiany dot. pozycjonowania + modyfikacja koszyka
Popieram. Wtedy w narzędziach nie było by tyle sugestii co do opisów i tytułów itp
- Moderator Witryny
- Posty: 1698
- Dołączył(a): 2008 maja 05, Pn 16:13
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: zmiany dot. pozycjonowania + modyfikacja koszyka
również popieram, polepszy o zdecydowanie optymalizację strony pod pozycjonowanie.
Re: zmiany dot. pozycjonowania + modyfikacja koszyka
Propozycja dotycząca koszyka jest ważniejsza.
Przy kliencie indywidualnym, chyba można by nam dać opcję aby pole nip i nazwa firmy ukrywać.
Nie ma przecież obowiązku jego umieszczania na fakturach dla klientów indywidualnych.
Lepiej chyba dać obok guzik - zakup na firmę i po jego kliknięciu zmienia się formularz na rozbudowany.
Większość sklepów bazuje na detalu.
Dwa pola mniej - optymalizacja procesu zamówienia a ludziom się w głowach nie miesza.
A usuwając (oczywiście opcjonalnie) województwo i kraj - mamy bardzo czytelny i krótki formularz.
Teraz dosyć często spotykam się z przypadkiem niemożliwości złożenia zamówienia i telefonami od klientów.
Niektórzy jak wpiszą ten nieszczęsny nip to dają w pole firmy - lub "brak firmy" a to świadczy o tym, że problem jest.
Pozdrawiam,
Mariusz
Ps. Sprawa linków też jest ważna, ale nie tak.
Jako wzór polecam genialny samopozycjonujący się WP i jego wtyczkę All in One SEO Pack.
Przy kliencie indywidualnym, chyba można by nam dać opcję aby pole nip i nazwa firmy ukrywać.
Nie ma przecież obowiązku jego umieszczania na fakturach dla klientów indywidualnych.
Lepiej chyba dać obok guzik - zakup na firmę i po jego kliknięciu zmienia się formularz na rozbudowany.
Większość sklepów bazuje na detalu.
Dwa pola mniej - optymalizacja procesu zamówienia a ludziom się w głowach nie miesza.
A usuwając (oczywiście opcjonalnie) województwo i kraj - mamy bardzo czytelny i krótki formularz.
Teraz dosyć często spotykam się z przypadkiem niemożliwości złożenia zamówienia i telefonami od klientów.
Niektórzy jak wpiszą ten nieszczęsny nip to dają w pole firmy - lub "brak firmy" a to świadczy o tym, że problem jest.
Pozdrawiam,
Mariusz
Ps. Sprawa linków też jest ważna, ale nie tak.
Jako wzór polecam genialny samopozycjonujący się WP i jego wtyczkę All in One SEO Pack.
Re: zmiany dot. pozycjonowania + modyfikacja koszyka
co do title - wystarczy zrobić to na zasadzie tagów i wtedy każdy sam sobie dopasuje title albo ustawić to na sztywno tak jak proponuje to kolega z pierwszego posta
Posty: 5
|Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości