Aktywacja konta użytkownika = zalogowanie do sklepu
Posty: 6
|Strona 1 z 1
Aktywacja konta użytkownika = zalogowanie do sklepu
Kolejna propozycja z mojej strony, która OIDP była już poruszana.
Po aktywacji konta użytkownik jest automatycznie zalogowywany do sklepu. Obecnie tak się nie dzieje i bardzo często jest tak, że klient aktywując konto składa od razu zamówienie, które widnieje jako złożone przez nie zarejestrowanego klienta.
Po aktywacji konta użytkownik jest automatycznie zalogowywany do sklepu. Obecnie tak się nie dzieje i bardzo często jest tak, że klient aktywując konto składa od razu zamówienie, które widnieje jako złożone przez nie zarejestrowanego klienta.
- Autor tematu
- Posty: 61
- Dołączył(a): 2008 maja 07, Śr 10:37
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: Aktywacja konta użytkownika = zalogowanie do sklepu
Potwierdzam i w moim przypadku po zarejestrowaniu klient ma 5% rabatu a tu nagle wychodzi mu 0%.
Re: Aktywacja konta użytkownika = zalogowanie do sklepu
też potwierdzam, klient może się zalogować bez autoryzacji mailowej
Re: Aktywacja konta użytkownika = zalogowanie do sklepu
tofif co chcesz osiągnąć dając tylko za zarejestrowanie rabat 5%? Dla mnie jako kupującego jest to jasny sygnał na starcie, że sprzedawca ma ten towar drożej niż konkurencja, skoro może udzielić rabatu tak na prawdę za nic i zazwyczaj rezygnuje z zakupu u niego.
A jak to wygląda od drugiej strony?
A jak to wygląda od drugiej strony?
- Autor tematu
- Posty: 61
- Dołączył(a): 2008 maja 07, Śr 10:37
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: Aktywacja konta użytkownika = zalogowanie do sklepu
Ciekawa propozycja, będzie wprowadzona w kolejnej wersji.
-
KQSProjekt
Re: Aktywacja konta użytkownika = zalogowanie do sklepu
groobel napisał(a):bardzo często jest tak, że klient aktywując konto składa od razu zamówienie, które widnieje jako złożone przez nie zarejestrowanego klienta.
A nie jest to związane z tym że klient może zrobić jedno zamówienie bez aktywacji konta? Po dokonaniu rejestracji jest
Dziękujemy za dokonanie rejestracji.
Aby aktywować konto należy kliknąć w link podany w wiadomości
wysłanej na e-mail podany przy rejestracji!
Nieaktywne konto umożliwia złożenie TYLKO jednego zamówienia.
[« Kontynuuj zakupy] [Ręczna aktywacja konta »]
Wystarczy że klient tego nie przeczyta i wejdzie w Kontynuuj zakupy i składa zamówienie jako nie zarejestrowany.
Myślę że możliwość dokonania jednego zakupu trzeba by zlikwidować.
- Moderator Witryny
- Posty: 1698
- Dołączył(a): 2008 maja 05, Pn 16:13
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Posty: 6
|Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości