RABATY
Posty: 8
|Strona 1 z 1
RABATY
W oprogramowaniu m.in. Shoper jest opcja udzielania kwotowych rabatów.
klient otrzymuje kupon rabatowy z kodem: RHU72SFD na kwotę np.: 10zł
podobną technikę stosuje np.: Empik (rabat kwotowy, a nie procentowy).
Szczególnie znaczenie ma to w sytuacji gdy,
"szanowny klient" naszego sklepu złoży oddzielnych 5 zamówień,
i wykona pięć oddzielnych przelewów.
Wysyłka jest jedna, jednak klient zapłacić dodatkowo 4 razy koszt przesyłki.
Oczywiście, do klienta można odbić przelew z nadpłatą,
ale czy nie lepiej podesłać mu kupon z kodem,
na kwotę nadpłaty?
klient otrzymuje kupon rabatowy z kodem: RHU72SFD na kwotę np.: 10zł
podobną technikę stosuje np.: Empik (rabat kwotowy, a nie procentowy).
Szczególnie znaczenie ma to w sytuacji gdy,
"szanowny klient" naszego sklepu złoży oddzielnych 5 zamówień,
i wykona pięć oddzielnych przelewów.
Wysyłka jest jedna, jednak klient zapłacić dodatkowo 4 razy koszt przesyłki.
Oczywiście, do klienta można odbić przelew z nadpłatą,
ale czy nie lepiej podesłać mu kupon z kodem,
na kwotę nadpłaty?
- Autor tematu
- Posty: 38
- Dołączył(a): 2008 maja 05, Pn 14:15
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: RABATY
Dlaczego klient ma zrobić 5 oddzielnych zamówień? Przecież wie, że za każdym razem będą doliczane koszty transportu.
- Posty: 87
- Dołączył(a): 2008 maja 14, Śr 16:55
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: RABATY
A propos rabatów to w cstore jeżeli klient złożył już zamówienie nie można ustawić odrębnych rabatów dla różnych produktów, tylko rabat całościowy liczony od kwoty końcowej.
Jak to zobaczyłem załamka, dla mnie nie do pomyślenia. Już dla mnie to poprawiają, mam nadzieje że w wersji ogólnej też pojawi się taka opcja...
Jak to zobaczyłem załamka, dla mnie nie do pomyślenia. Już dla mnie to poprawiają, mam nadzieje że w wersji ogólnej też pojawi się taka opcja...
- Posty: 224
- Dołączył(a): 2008 kwi 25, Pt 11:25
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: RABATY
w sote jest fajnie rozwiązane, klient zbiera punkty a później może na nie kupić wybrane produkty. Ciekawe rozwiązanie ściągające do sklepu klientów którym wszystko jedno gdzie kupią byle mieli z tego korzyść (pracownicy)
Re: RABATY
junki napisał(a):w sote jest fajnie rozwiązane, klient zbiera punkty a później może na nie kupić wybrane produkty. Ciekawe rozwiązanie ściągające do sklepu klientów którym wszystko jedno gdzie kupią byle mieli z tego korzyść (pracownicy)
Junki... pamietasz..jakies 12 miesiecy temu też prosiliśmy o zrobienie czegos takiego lub podobnego w kqs.. Musimy byc cierpliwi , może kiedyś..
Re: RABATY
Myslę że kqes to zrobi gdy uzbieramy u niego ileś tam punktów ciekawe jak będzie premiował
Może trzeba zaintonować "Panie dobry jak chleb" ?
Może trzeba zaintonować "Panie dobry jak chleb" ?
- Posty: 87
- Dołączył(a): 2008 maja 14, Śr 16:55
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: RABATY
Sporadycznie zdarzają się klienci którzy po dodaniu produktu do koszyka od razu składają zamówienia i tak klika razy.
no cóż klient wie zawsze lepiej...
dlatego wolał bym oddawać nadpłatę w formie kuponu rabatowego.
może jest to spowodowane tym, że po dodaniu produktu od razu klienta przenosi do koszyka,
uważam, że klient nie powinie być automatycznie przekierowywany do koszyka, po dodaniu produktu,
powinien pozostać na liście produktów, i moc dalej wybierać produkty i dodawać.
Informacja że produkt został dodany do koszyka jest wyświetlany z boku w box`ie.
Ostatnio byłem klientem innego sklepu internetowego,
dokonałem zakupu ok. 70 produktów, zaś po dodaniu produktu do koszyka,
traciłem lokalizacje na której byłem, z powodu wyświetlenia zawartości koszyka,
a nie pozostawałem w miejscu w którym dokonywałem zakupów,
ogromna strata czasu na ponowne odszukanie właściwej kategorii - strasznie denerwujące.
no cóż klient wie zawsze lepiej...
dlatego wolał bym oddawać nadpłatę w formie kuponu rabatowego.
może jest to spowodowane tym, że po dodaniu produktu od razu klienta przenosi do koszyka,
uważam, że klient nie powinie być automatycznie przekierowywany do koszyka, po dodaniu produktu,
powinien pozostać na liście produktów, i moc dalej wybierać produkty i dodawać.
Informacja że produkt został dodany do koszyka jest wyświetlany z boku w box`ie.
Ostatnio byłem klientem innego sklepu internetowego,
dokonałem zakupu ok. 70 produktów, zaś po dodaniu produktu do koszyka,
traciłem lokalizacje na której byłem, z powodu wyświetlenia zawartości koszyka,
a nie pozostawałem w miejscu w którym dokonywałem zakupów,
ogromna strata czasu na ponowne odszukanie właściwej kategorii - strasznie denerwujące.
- Autor tematu
- Posty: 38
- Dołączył(a): 2008 maja 05, Pn 14:15
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: RABATY
przechodzi do koszyka ale ponizej jest wroc do zakupow, chociaz nie przechodzi wtedy do opisu artykulu
Posty: 8
|Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość