Paczkomaty integracja
Posty: 1
|Strona 1 z 1
Paczkomaty integracja
Witam.
Podpisaliśmy umowę z firmą InPost na obsługę przesyłek do paczkomatów. Mam jednak problem z całkowitym zautomatyzowaniem obsługi przesyłek. Po wybraniu zamówienia i kliknięciu w ikonę paczkomatu, czy też wybraniu z rozwijanej listy na dole strony opcji Wyślij za pomocą InPost Paczkomaty 24/7 etykieta generuje się w systemie na stronie InPost natomiast nie pojawia się w PA sklepu. Musimy zalogować się na stronę Paczkomatów kliknąć Opłać i dopiero możemy ją wydrukować, ale też z poziomu strony InPost a nie PA sklepu. Mamy zintegrowany inny sklep działający na innym oprogramowaniu i tam działa wszystko automatycznie bez zarzutu, tzn etykiety drukowane są z poziomu sklepu bez wizyty na stronie InPost.
Czy ktoś z Was miał taki problem? Może znacie rozwiązanie, aby etykiety tak jak DPD, czy Poczty Polskiej przenosiły się do zamówień i drukowały z poziomu PA sklepu?
Podpisaliśmy umowę z firmą InPost na obsługę przesyłek do paczkomatów. Mam jednak problem z całkowitym zautomatyzowaniem obsługi przesyłek. Po wybraniu zamówienia i kliknięciu w ikonę paczkomatu, czy też wybraniu z rozwijanej listy na dole strony opcji Wyślij za pomocą InPost Paczkomaty 24/7 etykieta generuje się w systemie na stronie InPost natomiast nie pojawia się w PA sklepu. Musimy zalogować się na stronę Paczkomatów kliknąć Opłać i dopiero możemy ją wydrukować, ale też z poziomu strony InPost a nie PA sklepu. Mamy zintegrowany inny sklep działający na innym oprogramowaniu i tam działa wszystko automatycznie bez zarzutu, tzn etykiety drukowane są z poziomu sklepu bez wizyty na stronie InPost.
Czy ktoś z Was miał taki problem? Może znacie rozwiązanie, aby etykiety tak jak DPD, czy Poczty Polskiej przenosiły się do zamówień i drukowały z poziomu PA sklepu?
- Autor tematu
- Posty: 28
- Dołączył(a): 2012 lis 11, N 20:35
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Posty: 1
|Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości