koszyk klienta

Wszystko na temat konfiguracji sklepu internetowego opartego o skrypt KQS.store

koszyk klienta

przez ozeh21 » 2019 cze 22, So 11:52

pytanie o przechowywanie koszyków klientów

z racji że prowadzimy hurtownie klienci często zbierają duże koszyki które kompletują przez kilka dni. Jednak po kilku dniach jak zauważyłem koszyki są kasowane, co zapewne jak się domyślam irytuje :oops: moich klientów bo jakie zaskoczenie jak się logują a koszyk jest już pusty który zbierali przez kilka dni.

Czy jest jakaś możliwość aby kasowanie koszyków wydłużyć?
 
Autor tematu
Posty: 14
Dołączył(a): 2009 lis 23, Pn 11:16
Lokalizacja: kuj-pom
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: koszyk klienta

przez sucro » 2019 cze 24, Pn 06:12

Domyślnie brak jest takiej opcji. Najlepiej gdy klient złoży zamówienie ( kilka zamówień w ciągu tygodnia ) - wtedy jest opcja scalenia zamówień w jedno.
Avatar użytkownika
Admin Witryny
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2008 kwi 08, Wt 13:44
Lokalizacja: MEGAMO
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Re: koszyk klienta

przez ozeh21 » 2019 cze 24, Pn 08:31

dziękuję za odpowiedź
tak też klientom tłumaczymy i to rozwiązanie praktykujemy jednak nie wszystkim da sie wytłumaczyć...

prośba do autora aby takie rozwiązanie przeanalizował
 
Autor tematu
Posty: 14
Dołączył(a): 2009 lis 23, Pn 11:16
Lokalizacja: kuj-pom
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: koszyk klienta

przez sucro » 2019 cze 24, Pn 09:23

Propozycję zmian i dodatków można wpisywać w dziale:
Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się

oraz bezpośrednio na adres admin@kqs.pl
Avatar użytkownika
Admin Witryny
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2008 kwi 08, Wt 13:44
Lokalizacja: MEGAMO
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
cron