Jak wyłączyć opcję backorder?

Wszystko na temat konfiguracji sklepu internetowego opartego o skrypt KQS.store

Jak wyłączyć opcję backorder?

przez Largo » 2015 mar 22, N 14:29

Witam
W jednym sklepie mam starą wersję programu i czytelną sytuację z dostępnością towaru. Towar jest dostępny albo nie - co jest uwidocznione na ikonce koszyka.

W nowej wersji jest opcja backorder. Mam ustawienie "Dostępność stała" -> towar dostępny
"Dostępność po wyczerpaniu" -> towar niedostępny. Stan magazynu - "0". I w tej sytuacji klient może dokonać zakupu towaru, którego nie ma. Proszę o pomoc - jak to przestawić, żeby wyłączyć ustawienie backorder bo próbuję ale nic nie wychodzi.
 
Autor tematu
Posty: 24
Dołączył(a): 2009 lip 01, Śr 08:51
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Jak wyłączyć opcję backorder?

przez areczek » 2015 mar 22, N 21:09

Sprawdź czy nie zmieniły się ustawienia w konfiguracji: "Wyłącz limit ilości kupowanych produktów" pole to ma być niezaznaczone
Avatar użytkownika
 
Posty: 329
Dołączył(a): 2009 lip 07, Wt 18:33
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Jak wyłączyć opcję backorder?

przez Largo » 2015 mar 25, Śr 20:10

Wielkie dzięki - to było to.
 
Autor tematu
Posty: 24
Dołączył(a): 2009 lip 01, Śr 08:51
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Jak wyłączyć opcję backorder?

przez Forest » 2015 sie 27, Cz 14:05

Witam!
Dodatek BackOrder potrzebuje modyfikacji.
Skrajmnie po prawej to słupek z ikonami kłódki, zaznaczenie i widoczność ikony oznacza że produkt, a konkretnie jego atrybut można sprzedać tylko do zera. Brak możliwości zamówienia na minus dla wybranej opcji produktu.
Brak kłódki w słupku, oznacza że klient może zamówić dowolną ilość towaru na minus, pod warunkiem że atrybut jest widoczny, czyli ma włączoną widoczność w ikonach "V"
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2008 lis 06, Cz 20:00
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Jak wyłączyć opcję backorder?

przez Forest » 2015 sie 27, Cz 14:10

Załączyłem zbyt dużą szerokość pliku. Załączam jeszcze raz bo raczej nie da się tego edytować.
Załączniki
Atrybuty-Kontrola3.jpg
Atrybuty-Kontrola3.jpg (36.22 KiB) Przeglądane 3428 razy
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2008 lis 06, Cz 20:00
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Jak wyłączyć opcję backorder?

przez uniflora » 2015 paź 16, Pt 15:28

Witam,

Może ktoś podpowie bo nie wiem jak ogarnąć ten dodatek - zakupiłem backorder dzień przed wyjściem wersji 4.1 sklepu, która ma to za darmo ale nieważne :) Chodzi o to aby po włączeniu opcji "backorder" w konfiguracji sklepu był on dostępny tylko dla wybranych przeze mnie produktów a nie dla wszystkich hurtem - teraz wygląda to tak, że po aktywacji backorder'a wszystkie produkty, których brak na magazynie mogą być dodane do koszyka - bez sensu... :| Widzę, że jeżeli ktoś ma atrybuty to można to tam zablokować ale ja na przykład z atrybutów nie korzystam...

Pozdrawiam
Karol
Avatar użytkownika
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2012 cze 21, Cz 17:31
Lokalizacja: Zamość
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Jak wyłączyć opcję backorder?

przez uniflora » 2015 paź 16, Pt 17:37

Sam sobie odpowiem (może komuś się przyda) bo dostałem maila od Pana Krzysztofa, że nie ma takiej możliwości...
Avatar użytkownika
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2012 cze 21, Cz 17:31
Lokalizacja: Zamość
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Jak wyłączyć opcję backorder?

przez obuwiekent » 2015 lis 02, Pn 16:59

Forest napisał(a):Witam!
Dodatek BackOrder potrzebuje modyfikacji.
Skrajmnie po prawej to słupek z ikonami kłódki, zaznaczenie i widoczność ikony oznacza że produkt, a konkretnie jego atrybut można sprzedać tylko do zera. Brak możliwości zamówienia na minus dla wybranej opcji produktu.
Brak kłódki w słupku, oznacza że klient może zamówić dowolną ilość towaru na minus, pod warunkiem że atrybut jest widoczny, czyli ma włączoną widoczność w ikonach "V"


Zainstalowałem wersję 4.1, włączyłem opcję Backorder i nie mam tego słupka z ikonami kłódki. Ktoś może wie dlaczego?
 
Posty: 28
Dołączył(a): 2012 lis 11, N 20:35
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Jak wyłączyć opcję backorder?

przez sebp » 2015 lis 17, Wt 00:35

Po krótce dodatek backorder bez funkcjonalności wybranych produktów jest zupełnie nieprzydatny. Przynajmniej gdy w sklepie jest kilkaset a nie kilkanaście produktów. Włączenie go to samobójstwo dla realnego magazynu. Pewnie ma sens przy sprzedaży wirtualnych produktów. No i ładnie wygląda na liście funkcji sklepu ;>
Avatar użytkownika
 
Posty: 141
Dołączył(a): 2012 wrz 19, Śr 21:49
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Następna strona

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
cron