Kategorie sklepu na subdomenach
Posty: 5
|Strona 1 z 1
Kategorie sklepu na subdomenach
Witam,
interesuje mnie czy istnieje możliwość instalacji sklepu w taki sposób żeby każda kategoria była postawiona na na oddzielnej subdomenie przykład poniżej
kola.sklep.pl
szyby.sklep.pl
lampy.sklep.pl
interesuje mnie czy istnieje możliwość instalacji sklepu w taki sposób żeby każda kategoria była postawiona na na oddzielnej subdomenie przykład poniżej
kola.sklep.pl
szyby.sklep.pl
lampy.sklep.pl
Re: Kategorie sklepu na subdomenach
nie da się - gdyby kategorie miały możliwość ustawiania własnego adresu np. sklep.pl/kategoria to wtedy ustawia się subdomenę na katalog kategoria i działa
ps.
subdomeny są od pewnego czasu traktowane przez googla jak katalogi - więc z pkt widzenia optymalizacji serwisu nie działa to tak jak kiedyś - gdzie subdomena była traktowana jako osobny serwis
ps.
subdomeny są od pewnego czasu traktowane przez googla jak katalogi - więc z pkt widzenia optymalizacji serwisu nie działa to tak jak kiedyś - gdzie subdomena była traktowana jako osobny serwis
Re: Kategorie sklepu na subdomenach
Jak nam wiadomo algorytmy są zmieniane te które obecnie są nie aktualne mogą za jakiś czas stać się normą i odwrotnie. Z tego co zauważyłem to Allegro często zmienia strukturę swojego serwisu .... Myślę że warto wykonywać różne ruchy tylko powstaje pytanie w którym kierunku ?
Re: Kategorie sklepu na subdomenach
zmiany w serwisach typu allegro, nie są robione dla samych zmian lecz w konkretnym celu np. zwiększenia usability kategorii, stron produktu itd itp wg. podobnego algorytmu
założenia -> cele -> zmiany -> monitorowanie celów -> zmiany -> .... -> osiągnięcie celów
wykonując zmiany - dobrą praktyką jest zadanie sobie pytania :
co w ten sposób chce osiągnąć ? jaki jest mój nadrzędny cel ?
jeżeli jest to zwiększenie ilości zamówień i przeważa to nad korzyściami z optymalizacji pod googla zgodnie z najnowszą wiedzą o zmianach w algorytmie - ok
nie każdy musi używać ruchu z googla do generowania sprzedaży - patrz sklepy korzystające tylko i wyłącznie z porównywarek lub ogromnych list emaliowych
założenia -> cele -> zmiany -> monitorowanie celów -> zmiany -> .... -> osiągnięcie celów
wykonując zmiany - dobrą praktyką jest zadanie sobie pytania :
co w ten sposób chce osiągnąć ? jaki jest mój nadrzędny cel ?
jeżeli jest to zwiększenie ilości zamówień i przeważa to nad korzyściami z optymalizacji pod googla zgodnie z najnowszą wiedzą o zmianach w algorytmie - ok
nie każdy musi używać ruchu z googla do generowania sprzedaży - patrz sklepy korzystające tylko i wyłącznie z porównywarek lub ogromnych list emaliowych
Re: Kategorie sklepu na subdomenach
Moim zdaniem ważne są na równi obydwa cele o które musimy zabiegać. Ponieważ jeżeli stawiamy tylko na jeden cel który w każdej chwili może zawieść to wtedy wracamy do punktu wyjściowego czyli zaczynamy od zera
Posty: 5
|Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości