Problem z kopiowaniem / dodawaniem produktów

Błędy w oprogramowaniu KQS.store. Autor oprogramowania będzie zapoznawał się ze zgłoszonymi w tym dziale błędami i w przypadku ich potwierdzenia, w miarę swoich możliwości będzie reagował na nie.

W temacie ze zgłaszanym błędem, proszę zaznaczyć której wersji programu on dotyczy. W przypadku, gdyby błąd dotyczył nie ostatniej wersji programu, proszę wcześniej sprawdzić, czy błąd nie został już poprawiony w aktualnej wersji oprogramowania

Problem z kopiowaniem / dodawaniem produktów

przez obuwiekent » 2013 wrz 02, Pn 12:51

Od kilku dni nie mogę dodać i/lub skopiować produktów do naszego sklepu.

Problem ten pojawiał się na forum już kilkukrotnie, z tym że u mnie nie pomaga czyszczenie pliku admin/tmp, wyłączenie i włączenie widoczności kategorii, ściąganie i ponowna instalacja aktualizacji oprogramowania sklepu na serwerze.

Obecnie mam zainstalowaną najnowszą wersję oprogramowania 3.7, (instalowałem ją kilkukrotnie, próbowałem też starszą wersję 3.7), posiadam serwer na nazwa.pl. Problem pojawił się być może po tym jak chcieliśmy wgrać plik *.csv z bazą danych produktów do sklepu przygotowany prawdopodobnie błędnie pod oprogramowanie KQS. Próba ta zakończyła się niepowodzeniem, wszystkie produkty poza jednym zostały odrzucone, a tego jednego nie dało się edytować, zamiast zdjęcia miniaturki w PA -> Produkty pojawia się ciąg cyfr i próba edycji produktu wyrzuca komunikat: Wystąpił błąd! Nie odnazleziono określonych materiałów do edycji!. Tak się dzieje z każdym kopiowanym obecnie produktem. Przy próbie dodania nowego produktu otrzymuje komunikat, że nie podano wszystkich wymaganych danych po czym tracę wprowadzone informacje.

Proszę o pomoc, w razie dodatkowych pytań uzupełnię podany opis problemu.
 
Autor tematu
Posty: 28
Dołączył(a): 2012 lis 11, N 20:35
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Problem z kopiowaniem / dodawaniem produktów

przez areczek » 2013 wrz 02, Pn 13:25

Warto zerknąć w tabelę produktów w bazie ... być może jakiś problem z ID się pojawił po próbie z CSVką (może autoinkrementacja ma bardzo wysoka liczbą lub w innych tabelach związanych bezpośrednio z produktem jest problem przez co zwraca błąd)

Przypuszczam, że nie ma kopii bazy sprzed próby importu po przez CSV?
Avatar użytkownika
 
Posty: 329
Dołączył(a): 2009 lip 07, Wt 18:33
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Problem z kopiowaniem / dodawaniem produktów

przez obuwiekent » 2013 wrz 02, Pn 13:41

Mam zrobiony eksport produktów również do pliku *.csv wykonany przed próbą wgrania wadliwego pliku, ale nie robiłem kopii całej bazy danych. Może to jakoś pomóc?
 
Autor tematu
Posty: 28
Dołączył(a): 2012 lis 11, N 20:35
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Problem z kopiowaniem / dodawaniem produktów

przez obuwiekent » 2013 wrz 02, Pn 13:56

W tabeli produkty w Statystyce rekordów cecha Następne Autoindex ma wartość 9 223 372 036 854 775 808, czy to jest to o czym piszesz? Jeśli tak to jak to naprawić, pytam ponieważ jak widać nie jestem specjalistą od baz danych ;)
 
Autor tematu
Posty: 28
Dołączył(a): 2012 lis 11, N 20:35
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Problem z kopiowaniem / dodawaniem produktów

przez areczek » 2013 wrz 02, Pn 14:39

tak, to jest ten problem - w tabeli jest limit ID ... nie da się wiecej dodać dlatego sięposypało

rozwiązanie to zmienić liczbą w Autoindex na wartość równą ostatniemu ID produktu+1
Avatar użytkownika
 
Posty: 329
Dołączył(a): 2009 lip 07, Wt 18:33
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Problem z kopiowaniem / dodawaniem produktów

przez obuwiekent » 2013 wrz 02, Pn 14:54

Dodawanie i kopiowanie produktów już działa. Dziękuję za ekspresową i profesjonalną pomoc.
 
Autor tematu
Posty: 28
Dołączył(a): 2012 lis 11, N 20:35
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Problem z kopiowaniem / dodawaniem produktów

przez rekin » 2013 wrz 05, Cz 10:36

Witam , u mnie pojawił się dzisiaj problem , po kliknięciu na Utwórz kopię produktu , lub po wprowadzeniu zmian w już istniejącym , mam białe środkowe pole , brak potwierdzenie usunięcia czy zapisu , widoczny mam tylko lewy panel administratora. Wstawiam PrintScreen tego przypadku.
Załączniki
problem.jpg
problem.jpg (25.87 KiB) Przeglądane 3566 razy
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2011 kwi 26, Wt 20:09
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Problem z kopiowaniem / dodawaniem produktów

przez obuwiekent » 2013 wrz 06, Pt 13:52

Spróbuj zaktualizować ponownie oprogramowanie sklepu, czasami to pomaga.
 
Autor tematu
Posty: 28
Dołączył(a): 2012 lis 11, N 20:35
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
cron