Bark automatycznych rabatów dla zarejestrowanych klientów

Błędy w oprogramowaniu KQS.store. Autor oprogramowania będzie zapoznawał się ze zgłoszonymi w tym dziale błędami i w przypadku ich potwierdzenia, w miarę swoich możliwości będzie reagował na nie.

W temacie ze zgłaszanym błędem, proszę zaznaczyć której wersji programu on dotyczy. W przypadku, gdyby błąd dotyczył nie ostatniej wersji programu, proszę wcześniej sprawdzić, czy błąd nie został już poprawiony w aktualnej wersji oprogramowania

Bark automatycznych rabatów dla zarejestrowanych klientów

przez sebp » 2015 lis 17, Wt 00:46

W wersji 4.1 zaobserwowałem, że klienci przestali dostawać informacje o rabatach po przekroczeniu progu rabatowego. System nie informuje i nie przydziela. Zobaczcie u siebie czy Wam działa, czy to tylko u mnie.
Avatar użytkownika
 
Autor tematu
Posty: 141
Dołączył(a): 2012 wrz 19, Śr 21:49
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Bark automatycznych rabatów dla zarejestrowanych klientó

przez sebp » 2016 sty 28, Cz 01:38

W aktualnej wersji już ten problem nie występuje.
Znaczy nalicza już poprawnie ale nie poprawia tego co zostało zepsute wcześniej.
Oznacza to, że jeśli walczycie o klienta powracającego i używacie progów rabatowych należy teraz poprawić ręcznie bazę danych. Pewnie da się to zrobić jednym sql ale jeszcze nie wpadłem jakim ;)
Avatar użytkownika
 
Autor tematu
Posty: 141
Dołączył(a): 2012 wrz 19, Śr 21:49
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
cron