Strona 1 z 1

koszyk klienta

PostNapisane: 2019 cze 22, So 11:52
przez ozeh21
pytanie o przechowywanie koszyków klientów

z racji że prowadzimy hurtownie klienci często zbierają duże koszyki które kompletują przez kilka dni. Jednak po kilku dniach jak zauważyłem koszyki są kasowane, co zapewne jak się domyślam irytuje :oops: moich klientów bo jakie zaskoczenie jak się logują a koszyk jest już pusty który zbierali przez kilka dni.

Czy jest jakaś możliwość aby kasowanie koszyków wydłużyć?

Re: koszyk klienta

PostNapisane: 2019 cze 24, Pn 06:12
przez sucro
Domyślnie brak jest takiej opcji. Najlepiej gdy klient złoży zamówienie ( kilka zamówień w ciągu tygodnia ) - wtedy jest opcja scalenia zamówień w jedno.

Re: koszyk klienta

PostNapisane: 2019 cze 24, Pn 08:31
przez ozeh21
dziękuję za odpowiedź
tak też klientom tłumaczymy i to rozwiązanie praktykujemy jednak nie wszystkim da sie wytłumaczyć...

prośba do autora aby takie rozwiązanie przeanalizował

Re: koszyk klienta

PostNapisane: 2019 cze 24, Pn 09:23
przez sucro
Propozycję zmian i dodatków można wpisywać w dziale:
Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się

oraz bezpośrednio na adres admin@kqs.pl