Strona 1 z 1
Przestały działać paczkomaty
Napisane:
2018 kwi 11, Śr 08:09
przez lity
Witam.
Na KQS od poniedziałku przestały działać paczkomaty. Dodam tylko, że nie działają również na sklepie od innego producenta.
Tutaj chyba znalazłem powód:
Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj sięPaweł
Re: Przestały działać paczkomaty
Napisane:
2018 kwi 11, Śr 09:02
przez sucro
Też miałem ostatnio zgłoszenie że przestało to działać...podejrzewałem zmianę API...więc zaleciłem wykonanie update do wersji 4.8 ( bo może już jest uwzględniona ta zmiana ).
Jeśli po aktualizacji dalej nie będzie działało, to problem należy zgłaszać bezpośrednio do KQS
Re: Przestały działać paczkomaty
Napisane:
2018 kwi 11, Śr 09:31
przez lity
Aktualizacja wykonana wczoraj.
Ostatnie zamówienia na przesyłki paczkomatowe spłynęły w niedzielę. Wczoraj zadzwoniła Klientka, że nie można wybrać paczkomatu i zacząłem interesować się tym tematem.
Autorowi zgłosiłem dzisiaj rano.
Ważna informacja dla wszystkich.
Zanim ukaże się aktualizacja, to napiszcie do Inpostu o dane do nowego logowania.
Nowe API już nie działa na login i hasło, więc samo wgranie aktualizacji na niewiele się zda.
Paweł
Re: Przestały działać paczkomaty
Napisane:
2018 kwi 11, Śr 16:25
przez sucro
Super - cenna uwaga
Re: Przestały działać paczkomaty
Napisane:
2018 kwi 13, Pt 10:34
przez zsedc
Udało się komuś uruchomić na nowo działanie paczkomatów?
Re: Przestały działać paczkomaty
Napisane:
2018 kwi 13, Pt 12:46
przez seth1983
Niestety inpost ma zgłoszenia w "głębokim poważaniu", zgłaszałem usterkę w ich dziale informatycznym, zero kontaktu od 2 dni.
Prośba o nowe dane do logowania także została zignorowana, z resztą można się z nimi skontaktować tylko mailowo pod adresem
integracje@inpost.pl, efekty tego są żadne.
Pozostaje tylko czekać aż KQS wypuści jakiś update.
Re: Przestały działać paczkomaty
Napisane:
2018 kwi 13, Pt 15:16
przez seth1983
Wszystko znów działa bez zmian w logowaniu do usługi, inpost rozwiązał problem.
Re: Przestały działać paczkomaty
Napisane:
2018 kwi 13, Pt 16:04
przez lity
Napisałem w tej sprawie dwa dni temu do Inpostu.
Dzisiaj Klient złożył zamówienie i pojawił się w nim paczkomat.
Szybko więc zacząłem sam sprawdzać (próbowałem u siebie złożyć zamówienie) i nie dało się już wybrać paczkomatu.
Teraz o 15:58 znowu można wybrać paczkomat na starym API.
Ale czy i ile to będzie działać, to tego nie wiem.
Paweł