Nie ma co wkładać wszystkiego do jednego wora i pisać, że siódemka niedobra na podstawie jakiegoś tam przypadku czy doręczana później niż 9:00
Oni mają podzielone miasta i zazwyczaj tak jest, że na tej ulicy jest po 14-15 i nic tego nie zmieni dlatego odbiory czasami są wymuszone właśnie ułożeniem trasy.
Tak się składa, że odbieram towar UPS, DPD, 7, GLS, Kolporter, OPEK i nigdzie nie ma idealnie. Wyróżniłbym tutaj tylko UPS za profesjonalny mail z nr przesyłki itd. W DPD co dwa dni inny kurier.
Pisanie o tym że GLS ma kiepskie usługi znaczy tylko jedno, że trafiacie kiepskich kurierów albo po prostu pecha. Na 6700 paczek 1 spisany protokół przez klienta, strata 25 zł plus wysyłka. Drugi protokół była dostawa do mnie, ale tak fatalnie zapakowana że mieczyki wypadły a co gorsza faktura poszła pocztą i nie było z czym tego porównać nawet. Było to na początku współpracy.
Wydaje mi się, że aby być zadowolonym to z obydwu storn musi być dobra współpraca a co do doręczania to na to już nie mamy wpływu bo są setki rożnych czynników, kurierów a klienta i tak zazwyczaj nie ma w domu
A zadam Wam jeszcze pytanie czy monitorujecie codziennie przesyłki czy są doręczane?