Strona 1 z 1

Dobre słowo o KQS

PostNapisane: 2017 sty 19, Cz 16:33
przez sebp
Przedstawiając platformę kqs innym borykam się z kilkoma trudnościami.
Pierwsze to słaba znajomość tej marki. Jest bardzo słabo rozpoznawalna i brakuje jej cech charakterystycznych konkurentów (Największa, najlepsza, naj...). Drugi problem dotyczy autora a właściwie słabego kontaktu z nim.

Może macie jakieś pozytywne przykłady współpracy lub znacie jakieś osiągnięcia, którymi można pochwalić platformę kqs. Czym się wyróżnia? Czy może ma jakieś nagrody? Ktokolwiek cokolwiek? ;)

Re: Dobre słowo o KQS

PostNapisane: 2017 sty 20, Pt 23:17
przez sucro
W 2009 roku w rankingach ecommerce był na 3 miejscu pod względem ilości działających sklepów na danym oprogramowaniu ( zaraz po sote i shoper ).

A tak szczerze - nie znam oprogramowania sklepu gdzie mógłbym powiedzieć o nim że jest naj... bo to kwestia plusów i minusów.
Nie od dziś wiadomo jaki support KQS jest choć z opinii klientów wiem że się zmieniło sporo na PLUS - ja nie mam potrzeby kontaktu więc trudno mi ocenić, ale wiem że jest lepiej niż było.

Też nie da się wybrać odpowiednich cech oprogramowania KQS które by go wyróżniały bo na rynku jest tego już tyle że czasem i KQS jest lepszy niż inny system - ale też i ma wady oraz braki niektórych ustawień niektórych rzeczy.

Ja zawsze staram się dobierać oprogramowanie pod potrzeby klientów - wypytuje co potrzebują, jakie opcje itp. mając na uwadze przyszłość i to że klient będzie chciał użyć nowych opcji z których nie korzystał i nie myślał korzystać.

Ciekaw jestem opinii innych userów - a konkretnie właścicieli działających sklepów którzy nie patrzą przez pryzmat supportu ze strony KQS ale z działania samego oprogramowania oraz możliwości jakie ono daje.

Re: Dobre słowo o KQS

PostNapisane: 2018 cze 12, Wt 20:08
przez cenraj
"W 2009 roku w rankingach ecommerce był na 3 miejscu pod względem ilości działających sklepów na danym oprogramowaniu"

Jak to wygląda w tej chwili bo na forum pustki , gdzie są ci wszyscy użytkownicy ?


"Drugi problem dotyczy autora a właściwie słabego kontaktu z nim"

Niestety pracując na kqs wyczuwa się brak współpracy autora z użytkownikami.

Przykładem jest wprowadzanie produktów , które obecnie zostało utrudnione , ale przecież kogo to interesuje :?

Re: Dobre słowo o KQS

PostNapisane: 2018 cze 12, Wt 20:15
przez sucro
cenraj napisał(a):"W 2009 roku w rankingach ecommerce był na 3 miejscu pod względem ilości działających sklepów na danym oprogramowaniu"

Jak to wygląda w tej chwili bo na forum pustki , gdzie są ci wszyscy użytkownicy ?


Nie doszukałem się informacji w aktualnych raportach bo chyba firmy nie chcą już dzielić się takimi informacjami.

Spora część użytkowników z tego co widać, woli zlecić usługi firmom zewnętrznym niż samemu grzebać w sklepie i szukać pomocy na forach...outsourcing jest dla nich bardziej opłacalny bo wtedy mogą zająć się biznesem.

Więcej ciekawostek możesz poczytać w raportach ecommerce interaktywnie.com - choć zawierają sporo reklam, to i tak warto spojrzeć.