Znalezione wyniki: 2
Znalezione wyniki: 2 • Strona 1 z 1
Re: poczta wychodząca kqs
hitme mają w miarę ogarnięty support. Kontaktowaliście się z nimi w tej sprawie?
Tutaj żeby cokolwiek więcej powiedzieć, to trzeba zajrzeć od środka (hosting i panel admina sklepu) - potestować, podpiąć inny e-mail.
Ostatnio rozwiązywałem ten sam problem - co się okazało to na hostingu był problem z DKIM i SPF - więc wystarczyło zgłosić do hostingu i naprawili w kilka minut.
Tutaj żeby cokolwiek więcej powiedzieć, to trzeba zajrzeć od środka (hosting i panel admina sklepu) - potestować, podpiąć inny e-mail.
Ostatnio rozwiązywałem ten sam problem - co się okazało to na hostingu był problem z DKIM i SPF - więc wystarczyło zgłosić do hostingu i naprawili w kilka minut.
- 2021 kwi 23, Pt 16:20
- Skocz do działu
- Skocz do tematu
Re: Zdjęcia WEBP
stare jquery / stare fancybox / źle podpięte foto w szablonie...ciężko coś podpowiedzieć.
Generalnie zalecałbym korzystanie z miarę najnowszych bibliotek jquery i fancyboxa ( z prawidłowo podpiętymi kodami w szablonie html sklepu).
Pamiętaj, że w 99% niczemu nie jest winna aktualizacja sklepu. A jeśli nawet - to trzeba wykonać ją ponownie z nowych pobranych plików ( po uprzednim zgłoszeniu błędu do autora oprogramowania KQS - o ile to faktycznie błąd sklepu a nie błąd serwera lub szablonu)
Generalnie zalecałbym korzystanie z miarę najnowszych bibliotek jquery i fancyboxa ( z prawidłowo podpiętymi kodami w szablonie html sklepu).
Pamiętaj, że w 99% niczemu nie jest winna aktualizacja sklepu. A jeśli nawet - to trzeba wykonać ją ponownie z nowych pobranych plików ( po uprzednim zgłoszeniu błędu do autora oprogramowania KQS - o ile to faktycznie błąd sklepu a nie błąd serwera lub szablonu)
- 2021 maja 22, So 01:37
- Skocz do działu
- Skocz do tematu
- Znalezione wyniki: 2 • Strona 1 z 1