Znalezione wyniki: 3

Powrót

Re: Nie uwzględniaj przy generowaniu magazynu

Nie będzie trzeba wypełniać stanów magazynowych ( dla poszczególnych wartości dodanych do produktu ). W niektórych sklepach jest to przydatne by np. dany atrybut nie był uzależniony od poprzedniego ( i nie rozdzielał wtedy na kolejne ilości stanów magazynowych )
przez sucro
2016 paź 27, Cz 14:00
 
Skocz do działu
Skocz do tematu

Re: Problemy techniczne oraz pomoc

jeden na 100 jest błędny. Z reguły dociera jeśli pomyłka dotyczy ostatniej cyfry. Najczęściej błędy polegały na przesunięciu wszystkich cyfr o jedno miejsce lub pół kodu lądowało w sąsiadującym polu. W takich przypadkach błąd jest wychwytywany przed wysyłką.

zacząłbym od analizy rozmieszczenia pól kodu pocztowego czy czasem nie wprowadza klientów w błąd. KQS to ma domyślnie w 1 linii jako :
Kod pocztowy, Miejscowość: [ pole na kod ] [ pole na miejscowość ]

przez co to może być mylące. Rozdziel sobie to na 2 osobne linie by kod pocztowy był osobnym wierszem i będzie efekt :

Kod pocztowy: [ pole na kod ]
Miejscowość: [ pole na miejscowość ]

i zobaczysz czy ilość wpisywanych błędnych kodów zmalała
przez sucro
2016 lis 05, So 19:34
 
Skocz do działu
Skocz do tematu

Re: Dobre słowo o KQS

W 2009 roku w rankingach ecommerce był na 3 miejscu pod względem ilości działających sklepów na danym oprogramowaniu ( zaraz po sote i shoper ).

A tak szczerze - nie znam oprogramowania sklepu gdzie mógłbym powiedzieć o nim że jest naj... bo to kwestia plusów i minusów.
Nie od dziś wiadomo jaki support KQS jest choć z opinii klientów wiem że się zmieniło sporo na PLUS - ja nie mam potrzeby kontaktu więc trudno mi ocenić, ale wiem że jest lepiej niż było.

Też nie da się wybrać odpowiednich cech oprogramowania KQS które by go wyróżniały bo na rynku jest tego już tyle że czasem i KQS jest lepszy niż inny system - ale też i ma wady oraz braki niektórych ustawień niektórych rzeczy.

Ja zawsze staram się dobierać oprogramowanie pod potrzeby klientów - wypytuje co potrzebują, jakie opcje itp. mając na uwadze przyszłość i to że klient będzie chciał użyć nowych opcji z których nie korzystał i nie myślał korzystać.

Ciekaw jestem opinii innych userów - a konkretnie właścicieli działających sklepów którzy nie patrzą przez pryzmat supportu ze strony KQS ale z działania samego oprogramowania oraz możliwości jakie ono daje.
przez sucro
2017 sty 20, Pt 23:17
 
Skocz do działu
Skocz do tematu
cron