Problem z certyfikatem ssl
Re: Problem z certyfikatem ssl
Wystarczy tak jak Arek pisał.... zwykły export opisów Import / Eksport produktów - AKTUALIZACJA OPISÓW i nie trzeba zagłębiać się w struktury SQL tym bardziej że ktoś może pierwszy raz widzieć to na oczy i się przerazi. Proste metody są najlepsze i wymagają minimum znajomości a wbudowany moduł importu/exportu w KQS załatwia wiele spraw.
Wchodzimy do Import / Export produktów - AKTUALIZACJIA OPISÓW
W polu :EKSPORT kliknąc w link : Zrzuć produkty do pliku *.csv (kodowanie UTF-8)
Otwieramy w open office ( instrukcja jest tutaj : Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się )....po otwarciu klikamy ctrl+F i wyskoczy okno do wpisania...w polu "Szukaj" wpisujemy :
Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
a w polu niżej "Zamień na" wpisujemy :
Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
czyli z tym "S" w adresie http
Zapisać - zaimportować i po problemie.
W przypadku wykrycia że są też inne obrazki pobierane z innych domen, wystarczy to samo zrobić zastępując dany adres
Wchodzimy do Import / Export produktów - AKTUALIZACJIA OPISÓW
W polu :EKSPORT kliknąc w link : Zrzuć produkty do pliku *.csv (kodowanie UTF-8)
Otwieramy w open office ( instrukcja jest tutaj : Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się )....po otwarciu klikamy ctrl+F i wyskoczy okno do wpisania...w polu "Szukaj" wpisujemy :
Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
a w polu niżej "Zamień na" wpisujemy :
Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
czyli z tym "S" w adresie http
Zapisać - zaimportować i po problemie.
W przypadku wykrycia że są też inne obrazki pobierane z innych domen, wystarczy to samo zrobić zastępując dany adres
Re: Problem z certyfikatem ssl
Zrobiłem wszystko wg zaleceń, nie ma w opisach ani jednego http://
włącza się jednak ostrzeżenie po wejściu na każdy z produktów :
Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
w czym leży problem? proszę o podpowiedź.
włącza się jednak ostrzeżenie po wejściu na każdy z produktów :
Odnośnik widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników - Zarejestruj się
w czym leży problem? proszę o podpowiedź.
- Posty: 19
- Dołączył(a): 2018 maja 29, Wt 19:15
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: Problem z certyfikatem ssl
znalezione, usunięte
- Posty: 19
- Dołączył(a): 2018 maja 29, Wt 19:15
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: Problem z certyfikatem ssl
Witam - to ja także podepnę się pod temat problemu z ssl... choć nieco innego
Hostuję skep na home.pl - do tej pory miałem ich Cloud Server, na nim zainstalowany ich najtańszy certyfikat (home SSL Start) i wszystko śmigało poprawnie (zaznaczone w KQS: "Zaznacz jeśli masz wykupiony certyfikat SSL" oraz "Cały sklep pod SSL") do tego, co ważne w konfiguracji zaznaczona opcja "Włącz odnośniki .html (wymaga aktywnego mod_rewrite)"
Teraz przeniosłem sklep (również na home.pl) na usługę Hosting Biznes na Apache'u i także zainstalowałem Home SSL Start.
Niestety przy w/w ustawieniach choć strona główna wyświetla się poprawnie to kliknięcie na którykolwiek link (produkt) powoduje wyświetlenie w przeglądarce komunikatu :
"Pętla przekierowań
Firefox wykrył, że serwer przekierowuje żądanie tego zasobu w sposób uniemożliwiający jego ukończenie.
Problem ten może się pojawić w wyniku zablokowania lub odrzucenia ciasteczek."
Oczywiście czyszczenie ciasteczek, tryb incognito itp. nic nie dają.
Pomaga albo odznaczenie działania całego sklepu na SSL albo wyłączenie odnośników html - czyli tzw. przyjaznych wyszukiwarkom linków...
Podejrzewam że problem tkwi w pliku .htaccess i mod_rewrite ale nie wiem jak to ruszyć...
- czy może jednak po stronie serwera i należało by skorzystać z pomocy home.pl? (nie zdziwiło by mnie to bo wraz z nowym serwerem zostałem na siłę zmuszony do korzystania z ich nowego panelu który jeszcze nie działa poprawnie i tydzień walczyłem z poprawnym przypisaniem domen do serwera - oczywiście na starym serwerze i panelu było ok - dopiero zgłoszenie techniczne do home rozwiązało sprawę.
Hostuję skep na home.pl - do tej pory miałem ich Cloud Server, na nim zainstalowany ich najtańszy certyfikat (home SSL Start) i wszystko śmigało poprawnie (zaznaczone w KQS: "Zaznacz jeśli masz wykupiony certyfikat SSL" oraz "Cały sklep pod SSL") do tego, co ważne w konfiguracji zaznaczona opcja "Włącz odnośniki .html (wymaga aktywnego mod_rewrite)"
Teraz przeniosłem sklep (również na home.pl) na usługę Hosting Biznes na Apache'u i także zainstalowałem Home SSL Start.
Niestety przy w/w ustawieniach choć strona główna wyświetla się poprawnie to kliknięcie na którykolwiek link (produkt) powoduje wyświetlenie w przeglądarce komunikatu :
"Pętla przekierowań
Firefox wykrył, że serwer przekierowuje żądanie tego zasobu w sposób uniemożliwiający jego ukończenie.
Problem ten może się pojawić w wyniku zablokowania lub odrzucenia ciasteczek."
Oczywiście czyszczenie ciasteczek, tryb incognito itp. nic nie dają.
Pomaga albo odznaczenie działania całego sklepu na SSL albo wyłączenie odnośników html - czyli tzw. przyjaznych wyszukiwarkom linków...
Podejrzewam że problem tkwi w pliku .htaccess i mod_rewrite ale nie wiem jak to ruszyć...
- czy może jednak po stronie serwera i należało by skorzystać z pomocy home.pl? (nie zdziwiło by mnie to bo wraz z nowym serwerem zostałem na siłę zmuszony do korzystania z ich nowego panelu który jeszcze nie działa poprawnie i tydzień walczyłem z poprawnym przypisaniem domen do serwera - oczywiście na starym serwerze i panelu było ok - dopiero zgłoszenie techniczne do home rozwiązało sprawę.
- Posty: 5
- Dołączył(a): 2012 lut 21, Wt 21:48
- Podziękował : 0 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: Problem z certyfikatem ssl
Może nie pomogę w Twoim problemie, ale stroniłbym na pewno od hostingu home.pl
gdzie uzyskać jakąś pomoc od nich, to trzeba mieć nie lada cierpliwość..
gdzie uzyskać jakąś pomoc od nich, to trzeba mieć nie lada cierpliwość..
- Posty: 19
- Dołączył(a): 2018 maja 29, Wt 19:15
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0 razy
Re: Problem z certyfikatem ssl
eliptor napisał(a):Witam - to ja także podepnę się pod temat problemu z ssl... choć nieco innego
Hostuję skep na home.pl - do tej pory miałem ich Cloud Server, na nim zainstalowany ich najtańszy certyfikat (home SSL Start) i wszystko śmigało poprawnie (zaznaczone w KQS: "Zaznacz jeśli masz wykupiony certyfikat SSL" oraz "Cały sklep pod SSL") do tego, co ważne w konfiguracji zaznaczona opcja "Włącz odnośniki .html (wymaga aktywnego mod_rewrite)"
Teraz przeniosłem sklep (również na home.pl) na usługę Hosting Biznes na Apache'u i także zainstalowałem Home SSL Start.
Niestety przy w/w ustawieniach choć strona główna wyświetla się poprawnie to kliknięcie na którykolwiek link (produkt) powoduje wyświetlenie w przeglądarce komunikatu :
"Pętla przekierowań
Firefox wykrył, że serwer przekierowuje żądanie tego zasobu w sposób uniemożliwiający jego ukończenie.
Problem ten może się pojawić w wyniku zablokowania lub odrzucenia ciasteczek."
Oczywiście czyszczenie ciasteczek, tryb incognito itp. nic nie dają.
Pomaga albo odznaczenie działania całego sklepu na SSL albo wyłączenie odnośników html - czyli tzw. przyjaznych wyszukiwarkom linków...
Podejrzewam że problem tkwi w pliku .htaccess i mod_rewrite ale nie wiem jak to ruszyć...
- czy może jednak po stronie serwera i należało by skorzystać z pomocy home.pl? (nie zdziwiło by mnie to bo wraz z nowym serwerem zostałem na siłę zmuszony do korzystania z ich nowego panelu który jeszcze nie działa poprawnie i tydzień walczyłem z poprawnym przypisaniem domen do serwera - oczywiście na starym serwerze i panelu było ok - dopiero zgłoszenie techniczne do home rozwiązało sprawę.
plik htaccess wgraj na sklep ten standardowy z paczki aktualizacyjnej KQS'a ( bez swoich żadnych wpisów o ile były dodawane do pliku htaccess ) i sprawdź czy dalej tak się dzieje.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości